Aplikacija eAmbulanta omogoča sodelovanje z zunanjimi partnerji (zavarovalnicami), ki lahko stranke naročijo neposredno v urnik ali izvedejo naročilo v čakalno vrsto. V primeru, da ne želimo, da naš partner izvede rezervacijo direktno v urnik, uporabimo čakalno vrsto.
Vse avtorizacije ustvarjene s strani partnerjev se prikažejo v meniju "Avtorizacije". Kadar avtorizacija še nima ustvarjenega termina v eAmbulanti, lahko izvedemo rezervacijo termina ali osnutka v meniju avtorizacije.
Nove rezervacije pa se lahko izvedejo tudi prek menija "Čakalna vrsta", kjer so sicer zbrane vse avtorizacije, ki v urniku še nimajo ustvarjene rezervacije.
Naročanje v čakalno vrsto
Če želimo partnerju omogočiti naročanje v čakalno vrsto, to lahko storimo na dva načina:
Na nivoju storitve
V zavihku "Nastavitve", "Storitve" (1)
se nam s klikom na posamezno storitev odpre forma za urejanje storitve, kjer omogočimo gumb za naročanje v čakalno vrsto tako, da kliknemo na siv gumb, ki se ob aktivaciji obarva zeleno. Če izberemo možnost naročanja v čakalno vrsto, pomeni, da bo za to storitev naročanje možno izključno v čakalno vrsto (če želimo omogočiti tako naročanje tako v čakalno vrsto kot direktno, te možnosti NE vklopimo). Spremembe shranimo z gumbom Potrdi (2).
Na nivoju partnerja
V zavihku "Nastavitve", "Partnerji" (1) izberemo zavarovalnico (1) in ji pod zavihkom "Podrobnost" (2) s klikom na gumb (3) omogočimo direktno naročanje in naročanje v čakalno vrsto za vse storitve. V primeru nenastavljene razpoložljivosti ali zasedenosti terminov, bo partner lahko za vse storitve naročil stranko v čakalno vrsto.
Kako ustvarimo rezervacijo iz čakalne vrste?
Čakalna vrsta (1) se nahaja na levi strani menija. S klikom na posamezno rezervacijo (2) se odprejo podatki stranke. Podatki stranke obsegajo Komentar (3) in Dokumentacijo (4), ki je priložena s strani partnerja. Po pregledu dokumentacije lahko rezervacijo izvedemo s klikom na gumb Naroči (5).
Prikaže se razpoložljivost posameznih izvajalcev, kjer lahko s klikom ustvarimo novo rezervacijo.
S klikom na razpoložljivost se odpre forma za dodajanje nove rezervacije iz čakalne vrste. Sistem sam predizpolni podatke stranke, potrebno je vnesti samo Prostor (1), kjer želimo, da se izvede termin. Novo rezervacijo potrdimo s klikom na Potrdi (2).
Ustvarjena rezervacija se bo prikazala v meniju "Termini".






