Preskoči na glavno vsebino

Integracija s programom Minimax

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Za enostavnejše posredovanje računovodskih podatkov do vašega računovodskega servisa, eAmbulanta omogoča integracijo z računovodskim programom Minimax.

Povezava Minimaxa z eAmbulanto

Za začetek procesa integracije, je potrebno najprej v Minimaxu odobriti aplikaciji eAmbulanta dostop do vašega Minimaxa. V vrstici z meniji miško premakne čez ikono (1) in klikne na gumb Moj profil (2). Odprejo se nastavitve profila, kjer se v meniju SAOP uporabniški račun klikne na gumb Urejanje osnovnih podatkov (3).

Na dnu strani vidimo meni Gesla za dostop zunanjih aplikacij, kjer kliknemo na gumb Nova aplikacija (1).

V pojavnem oknu je potrebno na novo izpolniti podatke. Kot ime aplikacije (1) lahko uporabimo "eAmbulanta". Uporabniško ime (2) in geslo (3) se mora razlikovati od vaših vpisnih podatkov v Minimax (od vašega Minimax računa), saj boste morali te podatke kasneje posredovati nam.
Na koncu aplikacijo samo še shranite (4).

Dodajanje nove stranke

Za pravilno izvažanje računov v Minimax, je potrebno v Minimax dodati stranko Končni Kupec. To naredimo tako, da odpremo meni Šifranti (1) -> Stranke (2). Ko se odpre, pa kliknemo na gumb Nov (3).

Odpre se nam meni za dodajanje nove stranke. V polja označena s številkami, je potrebno vpisati iste podatke kot v spodnjem primeru. Končni Kupec (1), Brez naslova (2), 1000 Ljubljana (3), Končni potrošnik (4) in 15 (5). Ostala polja naj ostanejo prazna, oz. naj se jih ne spreminja. Na koncu pa seveda stranko še shranimo (6).

Dodajanje novega konta (po potrebi)

V primeru, da boste v svoji eAmbulanti uporabljali darilne bone, morate v Minimaxu za to dodati poseben konto. Dodate se ga tako, da se odpre meni Šifranti (1) -> Konti (2) in potem klikne na gumb Nov (3).

Odpre se meni za dodajanje novega konta. Tukaj se v polju Osnovni konto (1) izbere 1652 - Terjatve za plačila računov s kartico. V polju Konto (2) se vpiše številka 16520. V polje Naziv (3) pa se vpiše BONI - Terjatve za plačila računov z darilnimi BONI. Ostalih podatkov ni potrebno spreminjati. Konto je na koncu potrebno še shraniti (4).

Pridobitev in pošiljanje podatkov za pravilno integracijo

Pošiljanje ustreznih podatkov za povezavo

Za pravilno nastavitev povezave, boste morali ekipi eAmbulante sporočiti določene šifre iz Minimaxa. Preko te povezave dostopate do Excel datoteke, v katero boste zapisali zahtevane podatke. S klikom na povezavo se bo prenesla Excelova datoteka, kamor vpišete podatke. Navodila za pridobitev posameznega podatka sledijo spodaj.

Pridobitev podatkov

Uporabniško ime in geslo

Prvi podatek, ki ga boste morali posredovati, sta uporabniško ime in geslo, ki ste ju nastavili v prvem koraku teh navodil. Ta dva podatka vpišete v vašo verzijo tabele.
Ti podatki naj ne bodo enaki, kot jih uporabljate sami za vstop v Minimax ali eAmbulanto.

ID organizacije

Do ID-ja organizacije dostopate tako, da miško premaknete čez nastavitve (1), in v meniju, ki se odpre, kliknete na Organizacija (2).

Odpre se meni Nastavitve organizacije, kjer v desnem zgornjem kotu kliknete na gumb Identifikacija zapisa (1).

V pojavnem oknu je zapisan ID (1), ki ga morate vpisati v vašo verzijo tabele.

ID stranke

Do ID-ja stranke dostopate tako, da miško premaknete čez gumb Šifranti(1), in v meniju, ki se odpre, kliknete na Stranke (2).

Kliknete na stranko Končni Kupec (1), ki ste jo dodali v drugem koraku teh navodil.

Odprejo se podatki o stranki, kjer v desnem zgornjem kotu kliknete na gumb Identifikacija zapisa (1).

V pojavnem oknu je zapisan ID (1), ki ga morate vpisati v vašo verzijo tabele.

ID konta

Na koncu je potrebno v tabelo vpisati še ID vsakega uporabljenega konta iz Minimaxa. Postopek je treba v celoti izpeljati za vsak* konto, ki je naveden v Excel tabeli, primer spodaj prikazuje postopek pridobitve ID-ja za konto 1200.
*Konto 16520 je potreben samo v primeru, da boste v vaši eAmbulanti uporabljali darilne bone

Do ID-ja konta dostopate tako, da miško premaknete čez gumb Šifranti(1), in v meniju, ki se odpre, kliknete na Konti (2).

V iskalnik (1) vpišete številko konta, katerega ID želite pridobiti in kliknete na gumb Najdi (2).

Odprete najdeni konto (1).

Odprejo se podatki o kontu, kjer v desnem zgornjem kotu kliknete na gumb Identifikacija zapisa (1).

V pojavnem oknu je zapisan ID (1), ki ga morate vpisati v vašo verzijo tabele.

Pošiljanje podatkov preko varnega pošiljanja

Ko tabelo v celoti izpolnite, jo shranite in posredujete nam preko varnega pošiljanja v eAmbulanti. V kolikor potrebujete pomoč z varnim pošiljanjem, si postopek lahko preberete tukaj.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?