Preskoči na glavno vsebino

Prejeto: Avtorizacije, ePosvet, eTriaža in Rezervacije

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

V kolikor znotraj eAmbulante uporabljate dodatne module, kot so Avtorizacije (za komunikacijo z zavarovalnicami), ePosvet (za izvajanje video obravnav), eTriažo (za komunikacijo z zavarovalnicami), se vam bo v glavnem meniju prikazal modul Prejeto.

S klikom na želen zavihek, se odpre vsebina zavihka. Podrobnosti modula Avtorizacije se torej odprejo s klikom na zavihek Avtorizacije (1), s klikom na zavihek ePosvet (2) pa se odpre seznam ePosvetov.

Zavihek Avtorizacije

Podrobnosti modula Avtorizacije se odprejo s klikom na zavihek Avtorizacije (1). S klikom na posamezno avtorizacijo, si nam na desni odpre okno s podrobnostmi avtorizacije . S klikom na rezervacije na seznamu rezervacij si lahko ogledamo rezervirane termine ali pa stranko naročimo.

Ob vsaki avtorizaciji je barvna pika, ki označuje status avtorizacije:

  • zelena; avtorizacija je odprta - rezervacija je bila ustvarjena, obravnava je na dan termina kreirana,

  • rumena; avtorizacija je v čakalni vrsti,

  • modra; avtorizacija je nezaključena - rezervacija je bila ustvarjena, vendar na dan termina obravnava ni bila kreirana,

  • rdeča; avtorizacija (oziroma rezervacija termina vezana na avtorizacijo) je bila preklicana.

Zavihek ePosvet

Do pregleda ePosvetov in dokumentacije, ki vam jo predhodno lahko posreduje stranka, lahko dostopate v zavihku ePosvet (1). S klikom na izbran ePosvet (2) se odpre polje za Klepet (3). V polju za klepet lahko s sporočilom odgovorite stranki, si ogledate sporočila in datoteke, ki jih je poslala stranka ali ji tudi vi pošljete dokumentacijo (4). Prejeta sporočila in dokumentacija bodo obarvana s sivo, poslana pa z vijolično bravo.

  • Pošiljanje besedilnih sporočil stranki: sporočilo natipkate v za to predviden okvirček, nato za pošiljanje kliknete na ikono puščice (desni rdeč okvirček).

  • Pošiljanje dokumentacije stranki: S klikom na ikono puščice (levi okvirček) naložite datoteko in jo nato pošljete.

Zavihek eTriaža

Več o uporabi zavihka eTriaža si lahko preberete na povezavi.

Zavihek Rezervacije

V zavihku Rezervacije (1) se bodo prikazale vse rezervacije, ki so bile opravljene prek vtičnikov ali prek poslanih terminov prek e-pošte. Vidimo lahko ali je bila rezervacija plačana in kje je bila opravljena (na kateri spletni strani). S klikom na posamezno rezervacijo se bo odprla kartica rezerviranega termina.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?