V kolikor znotraj eAmbulante uporabljate dodatne module, kot so Avtorizacije (za komunikacijo z zavarovalnicami), ePosvet (za izvajanje video obravnav), eTriažo (za komunikacijo z zavarovalnicami), se vam bo v glavnem meniju prikazal modul Prejeto.
S klikom na želen zavihek, se odpre vsebina zavihka. Podrobnosti modula Avtorizacije se torej odprejo s klikom na zavihek Avtorizacije (1), s klikom na zavihek ePosvet (2) pa se odpre seznam ePosvetov.
Zavihek Avtorizacije
Podrobnosti modula Avtorizacije se odprejo s klikom na zavihek Avtorizacije (1). S klikom na posamezno avtorizacijo, si nam na desni odpre okno s podrobnostmi avtorizacije . S klikom na rezervacije na seznamu rezervacij si lahko ogledamo rezervirane termine ali pa stranko naročimo.
Ob vsaki avtorizaciji je barvna pika, ki označuje status avtorizacije:
zelena; avtorizacija je odprta - rezervacija je bila ustvarjena, obravnava je na dan termina kreirana,
rumena; avtorizacija je v čakalni vrsti,
modra; avtorizacija je nezaključena - rezervacija je bila ustvarjena, vendar na dan termina obravnava ni bila kreirana,
rdeča; avtorizacija (oziroma rezervacija termina vezana na avtorizacijo) je bila preklicana.
Zavihek ePosvet
Do pregleda ePosvetov in dokumentacije, ki vam jo predhodno lahko posreduje stranka, lahko dostopate v zavihku ePosvet (1). S klikom na izbran ePosvet (2) se odpre polje za Klepet (3). V polju za klepet lahko s sporočilom odgovorite stranki, si ogledate sporočila in datoteke, ki jih je poslala stranka ali ji tudi vi pošljete dokumentacijo (4). Prejeta sporočila in dokumentacija bodo obarvana s sivo, poslana pa z vijolično bravo.
Pošiljanje besedilnih sporočil stranki: sporočilo natipkate v za to predviden okvirček, nato za pošiljanje kliknete na ikono puščice (desni rdeč okvirček).
Pošiljanje dokumentacije stranki: S klikom na ikono puščice (levi okvirček) naložite datoteko in jo nato pošljete.
Zavihek eTriaža
Več o uporabi zavihka eTriaža si lahko preberete na povezavi.
Zavihek Rezervacije
V zavihku Rezervacije (1) se bodo prikazale vse rezervacije, ki so bile opravljene prek vtičnikov ali prek poslanih terminov prek e-pošte. Vidimo lahko ali je bila rezervacija plačana in kje je bila opravljena (na kateri spletni strani). S klikom na posamezno rezervacijo se bo odprla kartica rezerviranega termina.



