eAmbulanta omogoča ePosvet, ki je namenjen obravnavi stranke na daljavo in poteka prek video klica. V kolikor bi želeli vključiti to funkcionalnost eAmbulante, nam to sporočite.
Rezervacija termina za ePosvet
Za storitve, ki se bodo izvajale le kot posvet na daljavo (ePosvet), lahko v nastavitvah storitev vnaprej določite, da bo storitev poteka prek video klica. V Nastavitve -> Storitve odprete storitev, ki jo želite urediti ali na novo dodate storitev.
Pomembno je, da gumb "ePosvet" prestavite na zeleno, kot je označeno na spodnji sliki. Pri rezervaciji termina za to storitev, bo vsakič avtomatsko označeno, da se bo ta obravnava izvedla prek video klica.
Pred rezervacijo termina se obvezno prepričajte, da sta v eAmbulanti med osebnimi podatki stranke vnesena pravilna telefonska številka in e-poštni naslov stranke.
Rezervacija termina poteka na enak način, le da dodatno označite polje za ePosvet (1).
Če ste pri rezervaciji termina izbrali storitev, ki je že v nastavitvah označena kot ePosvet, se bo polje za ePosvet avtomatsko označilo.
Obravnava - začetek ePosveta
S klikom na termin v koledarju se bo odprla kartica termina, kjer je vidno, da gre za ePosvet. V desnem zgornjem kotu so zabeležene informacije o ePosvetu (1):
Kdaj lahko pričnete z ePosvetom, predviden začetek ePosveta in predviden čas ePosveta, ki je določen glede na dolžino trajanja storitve, ki ste jo izbrali za ePosvet.
ePosvet lahko pričnete 15 minut pred začetkom termina.
S klikom na gumb Preveri svoje nastavitve (2), preverite nastavitve kamere, mikrofona in zvoka. Poskrbite da bo celotna oprema označena kot delujoča.
Kadar so prikazana rumena obvestila, stranka še ni pripravljena na ePosvet.
Sistem vam bo sporočil, kdaj je stranka pripravljena na vaš klic tako, da se bodo opozorilna okenca obarvala zeleno.
Za začetek ePosveta kliknite moder gumb "Začni klic". Takrat se bo vaš ePosvet lahko pričel.
Za zaključek ePosveta pritisnite rdeč gumb "Končaj klic".
V kolikor boste klic končali pred zaključkom termina, lahko klic ponovno vzpostavite s klikom na zelen gumb (1) ali kliknete gumb Zapri okno (2) in vrnili se boste na kartico termina.
Da bodo v meniju Poročila pravilno zabeleženi podatki o obravnavah, je pred klicem potrebno ustvariti obravnavo in jo po končanem ePosvetu tudi zaključiti.
Kako bo ePosvet videla stranka?
Stranka bo dve uri pred začetkom termina dobila opomnik prek sporočila SMS in e-poštni opomnik z navodili in povezavo do ePosveta.
S klikom na povezavo se bo odprlo okence za vnos telefonske številke. V kolikor se bo telefonska številka skladala s telefonsko številko zabeleženo med osebnimi podatki stranke v eAmbulanti, bo stranka na to telefonsko številko prejela varnostno kodo.
Po vpisu varnostne kode, mora stranka klikniti na gumb Nadaljujte na ePosvet.
Takrat se bo v eAmbulanti prikazalo zeleno obvestilo, da je stranka pripravljena in lahko boste začeli z ePosvetom.
V kolikor vas še ne bo na ePosvetu, se bo stranki prikazalo sporočilo "čakate na zdravnika".
Ponovno pošiljanje povezave za prijavo
Stranka prejme opomnik z navodili in povezavo do ePosveta 120 minut pred terminom. V kolikor termin rezervirate manj kot 120 minut pred začetkom, lahko stranki pošljete povezavo s klikom na gumb "Ponovno pošlji povezavo".
Gumb za Ponovno pošlji povezavo lahko uporabimo tudi v primeru, kadar morda stranka na e-poštni naslov ni prejela povezave za prijavo na ePosvet.
Stranka bo na e-poštni naslov v nekaj minutah prejela podatke za prijavo in vzpostavitev ePosveta.















