Preskoči na glavno vsebino

Obveščanje strank o terminih

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

V nastavitvah se lahko nastavi pravilo in vsebina posameznega opomnika, ki se pošilja strankam za obveščanje o terminih. Nastavitve obveščanja najdemo s klikom na gumb Nastavitve (1), nato pa izberemo rubriko Obveščanje (2). Na voljo imamo dva zavihka: Stranka (3) in Izvajalec (4).

Na voljo je izbira možnosti izklopa šumnikov in posebnih znakov v SMS sporočilih (5). Z vklopom te možnosti bodo vašim SMS sporočilom avtomatsko odstranjeni šumniki in posebni znaki. Vklop te možnosti naredite tako, da kliknete na siv gumb, ki se ob vklopu obarva v zeleno.

Za nastavljanje opomnikov, ki se pošiljajo strankam, torej najprej kliknemo na zavihek Stranka.

Nato se nam odpre glavni meni Obveščanja. V levem polju (1) izberemo tip sporočila po vsebini, v desnem (2) pa nastavljamo vsebino in pravila pošiljanja izbranega sporočila. Na vrhu lahko izbiramo, ali bomo nastavljali obvestilo za sporočilo SMS (1) ali e-pošto (2). Nastavitve za sporočila SMS in E-pošto so ločene.

S klikom na enega od obvestil se odpreta polji za nastavljanje pravil pošiljanja - nastavitev časa in vsebine sporočila. S klikom na SMS (1) in e-pošta (2) preklapljamo med nastavitvami za sporočila sms ali e-pošto.

Tipi sporočila po vsebini:

  • Rezervacija termina: Obvestilo se pošlje, ko v eAmbulanti rezerviramo nov termin.

  • Sprememba termina: Obvestilo se pošlje, ko spremenimo datum ali čas termina.

  • Izbris termina: Obvestilo se pošlje, ob kliku na Izbriši rezervacijo.

  • Opomnik na termin: Opomnik se pošlje določeno število ur pred terminom.

  • ePosvet: Opomnik se pošlje ob rezervaciji termina za ePosvet.

  • Anketa: Anketa se pošlje po izvedenem terminu oz. zaključeni obravnavi.

  • GDPR: Stranki se ob prvi rezervaciji termina avtomatsko pošlje obrazec za privolitev v obdelavo osebnih podatkov.

SMS sporočila

Izberemo zavihek SMS (1). S klikom na gumb Vklopljeno pošiljanje (2) se lahko pošiljanje izbranega obvestila izklopi. V primeru, da pošiljanje izklopimo, se bo gumb obarval v sivo.

V polje (3) vpišemo, s koliko urnim zamikom naj se pošlje izbrano obvestilo. V primeru, da se v to polje vpiše 0 ur, se obvestilo pošlje po približno 5 minutah. Edina izjema je v primeru, ko izberemo Opomnik na termin. V primeru opomnika, se v to polje vpisuje koliko ur pred terminom se pošlje opomnik. V naslednjem polju (4) se vpisuje najzgodnejša ura, ob kateri se lahko iz eAmbulante pošlje obvestilo, v polje (5) pa najkasnejša.

V primeru, da bi moralo biti sporočilo poslano po vpisani uri, se sporočilo avtomatično polje naslednji dan po določeni uri zjutraj.
Primer: rezervacijo naredite ob 7. uri zvečer, opomnik se pošlje z enournim zamikom (tj. ob 8.uri), nastavljeno pa je, da se sporočilo ne pošlje pred 6. uro zjutraj in po 6. uri zvečer. V tem primeru, se bo sporočilo poslalo naslednji dan po 6. uri zjutraj.

V polje Urejanje vsebine (6) lahko sami vpisujemo poljubno vsebino za vsako posamezno obvestilo. Ker vsako sporočilo vsebuje tudi spremenljiv tekst (datum, ura termina, ...) se lahko v tekstu uporabljajo tudi določene spremenljivke (7), kot so Ime in priimek stranke, Telefon stranke, Storitev, Podizvajalec, Datum in ura termina, Datum in ura prestavljenega termina. Spremenljivko v tekst dodamo s klikom na izbrano spremenljivko. S tem se spremenljivka prepiše v polje Urejanje vsebine. Lahko pa spremenljivko tudi sami prepišemo v to polje in sicer je potrebno spremenljivko prepisati v obliki #imeSpremenljivke# (primer #imeStranke#, #storitev#, ...), kot je prikazano spodaj.

V polju Predogled je prikazano sporočilo v taki obliki, kot ga prejmejo stranke. V kolikor imate vklopljeno možnost "izklopljeni šumniki in posebni znaki v SMS sporočilih", se bo v polju predogled avtomatsko prikazal tekst brez šumnikov in posebnih znakov.

Na koncu pa je potrebno spremembe še Shraniti (8).

E-poštna sporočila

Pri e-poštnih sporočilih je trenutno na voljo le predogled posameznega sporočila o terminu. Najprej izberemo zavihek E-pošta (1).Samostojno lahko nastavljate ali se bodo sporočila prek e-pošte pošiljala ali ne tako, da premaknete gumbek vklopljeno/izklopljeno pošiljanje (2). V poljih (3), (4), (5) izbiramo časovne nastavitve na enak način kot pri SMS sporočilih. Izbrano na koncu shranimo (6).

Vsebine e-poštnih sporočil sami ne morete spreminjati oz. nastavljati. Če bi želeli, da se prednastavljeno vsebino kakorkoli dopolni oz. popravi, nam to sporočite.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?