V nastavitvah se lahko nastavi pravilo in vsebina posameznega opomnika, ki se pošilja izvajalcem za obveščanje o terminih. Nastavitve obveščanja najdemo s klikom na gumb Nastavitve (1), nato pa izberemo rubriko Obveščanje (2). Na voljo imamo dva zavihka: Stranka (3) in Izvajalec (4).
Na voljo je izbira možnosti izklopa šumnikov in posebnih znakov v SMS sporočilih (5). Z vklopom te možnosti bodo vašim SMS sporočilom avtomatsko odstranjeni šumniki in posebni znaki. Vklop te možnosti naredite tako, da kliknete na siv gumb, ki se ob vklopu obarva v zeleno.
Za nastavljanje opomnikov, ki se pošiljajo izvajalcem, torej najprej kliknemo na zavihek Izvajalec.
Odpre se glavni meni Obveščanja. V levem polju (1) izberemo tip sporočila po vsebini, v desnem (2) pa nastavljamo vsebino in pravila pošiljanja izbranega sporočila. Na vrhu lahko izbiramo, ali bomo nastavljali obvestilo za sporočilo SMS (1) ali e-pošto (2). Nastavitve za sporočila SMS in E-pošto so ločene.
S klikom na enega od obvestil se odpreta polji za nastavljanje pravil pošiljanja – nastavitev časa in vsebina sporočila. S klikom na SMS (1) in e-pošta (2) preklapljamo med nastavitvami za sporočila sms ali e-pošto.
Tipi sporočila po vsebini:
Rezervacija termina - podizvajalec: opomnik se pošlje izvajalcu po potrditvi rezervacije termina za eno izmed storitev, ki jih izvaja.
Opomnik na termin - podizvajalec: opomnik se pošlje izvajalcu pred terminom.
SMS sporočila
Kliknemo na želen tip sporočila in izberemo zavihek SMS (1). S klikom na gumb Vklopljeno pošiljanje (2) se lahko pošiljanje izbranega obvestila izklopi. V primeru, da pošiljanje izklopimo, se bo gumb obarval v sivo.
V polja (3) vpisujemo časovne nastavitve vpišemo. Naprej določimo, s koliko urnim zamikom naj se pošlje izbrano obvestilo. V primeru, da se v to polje vpiše 0 ur, se obvestilo pošlje po približno 5 minutah. Edina izjema je v primeru, ko izberemo Opomnik na termin. V primeru opomnika, se v to polje vpisuje koliko ur pred terminom se pošlje opomnik. V naslednjem polju se vpiše najzgodnejša ura, ob kateri se lahko iz eAmbulante pošlje obvestilo, v polje pa najkasnejša.
V primeru, da bi moralo biti sporočilo poslano po vpisani uri, se sporočilo avtomatično polje naslednji dan po v polju (4) določeni uri zjutraj.
Primer: rezervacijo naredite ob 7. uri zvečer, opomnik se pošlje z enournim zamikom (tj. ob 8.uri), nastavljeno pa je, da se sporočilo ne pošlje pred 6. uro zjutraj in po 6. uri zvečer. V tem primeru, se bo sporočilo poslalo naslednji dan po 6. uri zjutraj.
V polje Urejanje vsebine (4) lahko sami vpisujemo poljubno vsebino za vsako posamezno obvestilo. Ker vsako sporočilo vsebuje tudi spremenljiv tekst (datum, ura termina, …) se lahko v tekstu uporabljajo tudi določene spremenljivke kot so Ime in priimek stranke, Telefon stranke, Storitev, Podizvajalec, Datum in ura termina, Datum in ura prestavljenega termina in druge. Spremenljivko v tekst dodamo s klikom na izbrano spremenljivko. S tem se spremenljivka prepiše v polje Urejanje vsebine. Lahko pa spremenljivko tudi sami prepišemo v to polje in sicer je potrebno spremenljivko prepisati v obliki #imeSpremenljivke# (primer #imeStranke#, #storitev#, …), kot je prikazano spodaj.
V polju Predogled je prikazano sporočilo v taki obliki, kot ga prejmejo izvajalci. V kolikor imate vklopljeno možnost "izklopljeni šumniki in posebni znaki v SMS sporočilih", se bo v polju predogled avtomatsko prikazal tekst brez šumnikov in posebnih znakov.
Na koncu pa je potrebno spremembe še Shraniti (5).
E-poštna sporočila
Pri e-poštnih sporočilih je trenutno na voljo le predogled posameznega sporočila o terminu. Najprej izberemo zavihek E-pošta (1). Samostojno lahko nastavljate ali se bodo sporočila prek e-pošte pošiljala ali ne tako, da premaknete gumbek vklopljeno/izklopljeno pošiljanje (2). V poljih (3) izbiramo časovne nastavitve na enak način kot pri SMS sporočilih. V polju (4) se lahko uredi vsebino sporočila. Če bi želeli urediti vsebino e-poštnega sporočila, nam sporočite.
Nastavitve na koncu shranimo (5).





