Za podrobnejši in natančnejši pregled poslovanja smo razvili zavihek poročila, ki prikazuje informativne podatke delovanja eAmbulante, na podlagi vpisanih terminov in obravnav.
Do poročil lahko dostopajo samo uporabniki z vlogo vodje ali podizvajalca. Vodja ima celoten pregled nad podatki delovanja vseh uporabnikov, medtem ko podizvajalec dostopa samo do svojih podatkov.
S klikom na zavihek Poročila(1) lahko dostopate iz glavnega menija na levi.
Prikaz poročil lahko prilagajamo tako, da nastavljamo različne filtre (obdobje, podizvajalci).
S klikom na okno lahko najprej nastavimo poljubno Časovno obdobje(1) v katerem želimo, da se prikažejo podatki.
Prav tako lahko nastavimo, da se poročila prikažejo samo za določenega izvajalca, s klikom na okvirček Podizvajalci(2). Sistem nam bo sam ponudil predizpolnjen seznam uporabnikov eAmbulante. Lahko izberemo eno ali več oseb.
Podatke poročila vezanega na posameznega izvajalca lahko tudi Natisnemo(3).
V zavihku Termini in obravnave(4) je prikazan števec, ki predstavlja skupno število obravnav in terminov, ki so se zgodile v izbranem obdobju. Če je vključen tudi tekoči dan, se lahko prikažejo termini, ki so na koledarju vneseni, vendar jim še ni bil določen status (zaključena obravnava, nezaključena obravnava, rezervacije brez obravnave in odpovedana rezervacija).
V števec so vključene naslednje obravnave:
Zaključene obravnave: seštevek obravnav, ki so se ustvarile in prav tako zaključile (s klikom na gumb ''Zaključi obravnavo'').
Nezaključene obravnave: seštevek obravnav, ki so se ustvarile in se niso zaključile.
Rezervacije brez obravnave: seštevek terminov, kjer se ni ustvarila obravnava.
Odpovedane rezervacije: seštevek obravnav, ki so bile odpovedane.
S klikom na posamezno kategorijo (npr. Odpovedane rezervacije) se prikaže seznam obravnav, ki spadajo v izbrano kategorijo. S klikom na obravnavo se prikažejo podrobnosti, s ponovnim klikom pa se nam odpre kartica termina.
Če uporabljamo zavihek Avtorizacije in želimo izvedeti koliko terminov je ustvaril naš partner, lahko podatke vidimo v oknu Termini(5).
Prikazani sta dve vrsti terminov:
Interni termini: obsega število terminov, ki so bili ročno rezervirani znotraj eAmbulante.
Ostale kategorije - partnerji (zavarovalnice): obsega število terminov, ki so bili rezervirani v eAmbulanti s strani partnerja oz. iz avtorizacij. Število terminov se izpiše po posameznemu partnerju.
Prikazano je tudi število terminov glede na vir rezervacije. V kolikor so bile rezervacije opravljene interno, se kot vir izpiše null, v primeru, da so bile opravljene prek vtičnika za naročanje, pa se izpiše url naslov, na katerem se nahaja vtičnik.
V zavihku Stranke (6) lahko spremljamo podatek o tem na podlagi, koliko različnih strank so bili interno rezervirani termini:
Obstoječe stranke: stranke, ki so bile ob rezervaciji termina že vnesene v eAmbulanto
Nove stranke: stranke, ki so bile ob rezervaciji termina na novo vnesene v eAmbulanto
eAmbulanta omogoča pošiljanje različnih opomnikov o terminu ter dokumentacijo strankam prek SMS ali e-poštnih sporočil. Zavihek komunikacije beleži celotno števil poslanih SMS sporočil in e-pošte v izbranem obdobju.









