V eAmbulanti lahko uporabnikom izbiramo vloge, s katerimi določamo, do katerih funkcionalnosti lahko dostopajo. Vsakemu uporabniku lahko določimo več vlog.
Vodja
Vodja ima vpogled v celoten program in dostop do vseh nastavitev. Vodja ni prikazan v urniku in ne more izvajati storitev. Lahko pa upravlja z rezervacijami terminov podizvajalcev. Ima vpogled v modul "Poročila", ki zajema statistične podatke o opravljenih obravnavah vseh podizvajalcev.
Podizvajalec
Podizvajalec je prikazan v urniku, lahko opravlja storitve in izdaja račune iz obravnav. Vpogled ima v lasten urnik in v stranke. Prav tako lahko upravlja s svojimi rezervacijami, kreira termine in ureja svoje nastavitve. Podizvajalec nima dostopa do modula "Zaračunavanje" (račune lahko izdaja le iz kartice obravnave ali stranke), ne vidi finančnih izpisov, modul "Poročila" pa lahko pregleduje le zase.
Sekretar
Sekretar ni prikazan v urniku in ne more opravljati storitev. Upravlja z vsemi rezervacijami in ima dostop do nastavljanja razpoložljivosti podizvajalcev ter ima vpogled v račune v modulu "Zaračunavanje". Vpogled v modul "Poročila" ima onemogočen.
Planer
Planer ima dostop samo do funkcionalnosti, ki mu omogočajo naročanje pacientov. To so osnovni podatki strank in termini. Vsi ostali pogledi in nastavitve so onemogočeni.
Računovodja
Računovodja ima dostop do modula "Zaračunavanje", kjer lahko pregleduje izdane račune in izpise. Vsi ostali pogledi in nastavitve so onemogočeni.

