Del plačljive funkcionalnosti. Za več informacij o vklopu navedene storitve nam lahko pišete v klepet v desnem spodnjem kotu te strani.
Modul Naročanje je namenjen beleženju in spremljanju povpraševanj, ki ste jih prejeli od strank po telefonu, osebno ali preko posebej nastavljenega vtičnika. V primeru, da je bilo povpraševanje opravljeno preko vtičnika, ga bo aplikacija v modul Marketing dodala in zabeležila samodejno, postopek naknadnega urejanja pa je enak kot za ročno dodana povpraševanja.
Kako (ročno) dodamo povpraševanje?
Modul Naročanje (1) (na sliki je modul poimenovan Povpraševanja) lahko v eAmbulanti najdete v meniju na levi strani. Povpraševanja, ki jih podajo stranke osebno ali po telefonu, moramo v eAmbulanto vnesti ročno. To naredimo tako, da najprej kliknemo na Dodaj povpraševanje (2).
Odpre se nam pojavno okno, v katerem najprej dodamo stranko (1), ki po določeni storitvi povprašuje. Če gre za stranko, ki je prej še nismo vnesli v aplikacijo, kliknemo na ikono (2) in stranko na novo dodamo. V primeru, da nam stranka posreduje še kakršnekoli datoteke vezane na povpraševanje jih lahko dodamo tako, da kliknemo na Pripnite datoteke (3) in datoteko izberemo iz baze shranjenih datotek na napravi, ki jo uporabljamo. Povpraševanju lahko poljubno dodamo tudi razne opombe, ki jih vpišemo v prostor poleg ikone beležka (4). Na koncu lahko povpraševanju določimo še tip, ki ga izberemo s spustnega seznama ob ikoni (5). Izbiramo lahko med možnostmi osebni stik in telefonski klic. Ko smo izpolnili vse podatke, kliknemo Potrdi in povpraševanje se nam izpiše na seznamu povpraševanj.
Kako pri posameznem povpraševanju izberemo termin?
Po kliku na gumb Potrdi se povpraševanje izpiše na seznamu povpraševanj in avtomatsko se mu doda status Novo in tudi v zgornji vrstici se v okvirčku Novo število poveča za ena (rdeči puščici).
Pod datumom povpraševanja sta zabeležena datum in ura, ko smo ga kreirali. Pod virom je zabeležen izbran tip povpraševanja (osebni stik, telefonski klic ali vtičnik). S klikom na možnost Izberi termin (1) lahko stranki neposredno izberemo in rezerviramo termin.
Po kliku na Izberi termin, se odpre enak pogled kot bi se nam s klikom na modul Termini in tudi termin izberemo po že opisanem postopku.
Ko termin potrdimo, se nam ta termin izpiše tudi pri povpraševanju in status se spremeni v Naročeni. Do rezerviranega termina lahko dostopamo preko modula Termini ali preko modula Marketing s klikom na datum in uro termina pri posameznem povpraševanju.
Vnesene podatke lahko po kreiranju povpraševanja kadarkoli urejamo s klikom na želeno povpraševanje. Če želimo povpraševanje izbrisati to storimo tako, da kliknemo nanj, nato pa na dnu izberemo možnost Izbriši.




