eAmbulanta omogoča kreiranje zdravstvene dokumentacije, ki smo jo v aplikaciji združili pod zavihkom "Listine". Preberite si, kako lahko ustvarjate in pošiljate izvide, fizioterapevtska poročila in bele napotnice v odprti ali že zaključeni obravnavi.
Ustvarjanje listin na odprti obravnavi
V odprti obravnavi imamo možnost dodajanja zdravstvene dokumentacije, kar storimo tako, da na kartici "Termina" (1) kliknemo "Ustvari obravnavo" (2).
S klikom na ikono + lahko na obravnavo dodamo neomejeno število listin. Ustvarite lahko:
Izvid,
Fizioterapevtsko poročilo,
Belo napotnico ali
Potrdilo.
Izvid
S klikom na Dodaj izvid se odpre okno za urejanje izvida. Pričnemo s tipkanjem diagnoze v šifrant diagnoz, ki nam iz nabora ponudi predloge iskanih diagnoz. S klikom v polja na izvidu izpolnimo izvid in na koncu izvedemo akcijo Shrani dokument. Če se želimo vrniti v seznam listin, kliknemo Zapri.
Fizioterapevtsko poročilo
S klikom na Dodaj FTH poročilo se odpre okno za urejanje poročila. S klikom v polja Anamneza, Pregled, Opis uporabljenih metod, Končno stanje in Priporočila izpolnimo poročilo in na koncu kliknemo Shrani dokument. Če se želimo vrniti v seznam listin, kliknemo Zapri.
Potrdilo o terminu
S klikom na Dodaj potrdilo se odpre okno za izpolnjevanje potrdila. Odpre se predizpolnjeno okno s podatki stranke in termina, ko je stranka koristila zdravstveno storitev. Po želji lahko potrdilo dopolnimo in ko zaključimo, kliknemo gumb Shrani dokument. Če se želimo vrniti v seznam listin, kliknemo Zapri.
Več o kreiranju Potrdila o terminu si lahko preberete tukaj.
Bela napotnica
S klikom na Dodaj belo napotnico se odpre okno za izpolnjevanje napotnice. Podatki izvajalca in stranke se izpolnijo samodejno, ostale podatke izpolnimo ročno in ko zaključimo, kliknemo gumb Shrani dokument. Če se želimo vrniti v seznam listni, kliknemo Zapri.
Kopiranje in dopolnjevanje obstoječih listin
V razdelku Pretekla poročila stranke je prikazan seznam že izdanih izvidov. Kadar želimo uporabiti izvid, ki smo ga že ustvarili v pretekli obravnavi, to storimo s klikom na ikono Kopiraj (1). Predhodno lahko s klikom na ikono predogled (2) preverimo ustreznost vsebine izvida, ki ga želimo kopirati.
Vsebina izbranega izvida se nato prekopira v nov izvid (pojavi se obvestilo, da se bo izbrani izvid prekopiral v novega; kliknemo Potrdi), ki ga lahko ustrezno dopolnimo ali spremenimo. Zatem kliknemo Shrani dokument (3) in tako ustvarimo nov izvid na osnovi obstoječega. S klikom na gumb Zapri (4) se vrnemo na seznam ustvarjenih listin v obravnavi.
Ustvarjen izvid si lahko s klikom na ustrezen gumb ogledamo v predogledu (5), ga natisnemo (6), pošljemo stranki (7), podpišemo (8) ali izbrišemo (9).
Na takšen način lahko kopiramo ne le izvide, temveč vse preostale tipe listin.
Pošiljanje listin stranki
Če boste na posamezni obravnavi ustvarili več listin in jih posredovali stranki, se ne bodo več poslale v ločenih elektronskih sporočilih, temveč v enem – skupnem. Vam, bo pregled nad listinami, ki jih delite s stranko mogoč na obravnavi.
(1) – če se ob listini pojavi ikona “oko” pomeni, da ste listino delili s stranko. S pomikom miške na ikono se izpišejo informacije o tem ali je stranka že dostopala do listine in kdaj je to storila. V kolikor ob listini ne bo ikone “oko” pomeni, da listine še niste poslali stranki.
(2 )– S klikom na ikono “tri pike” se odprejo možnosti: Tiskaj listino, Prekliči deljenje (stranka ne bo videla listine) in Predogled listine.
Stranka bo do poslanih listin (ene ali več) dostopala na podoben način kot sedaj. Prejela bo elektronsko pošto s povezavo in za dostop do listin morala vpisati kodo, ki jo bo prejela prek sporočila SMS. Stranki se bo tako odprl seznam dokumentov, ki ste jih stranki posredovali na posamezni obravnavi in ne več le posamezna poslana listina (prikazano na sliki spodaj).
Kreiranje in pošiljanje listin po končani obravnavi
V zavihku Stranke (1) s seznama izberemo ali poiščemo stranko, ki ji želimo urediti ali poslati zdravstveno dokumentacijo oziroma listino.
V pregledu Stranke nato kliknemo zavihek Vse obravnave (1). Na seznamu Rezervacij in obravnav poiščemo obravnavo, v kateri je bila kreirana listina. S klikom na obravnavo se odpre seznam listin, ki so bile ustvarjene v izbrani obravnavi. Nato izvedemo akcijo Odpri podrobnosti (3), ki nam odpre vpogled v zaključeno obravnavo.
Odpremo okvir Listine (1), kjer lahko želeno listino ponovno natisnemo (2), pošljemo stranki (3), si jo ogledamo v predogledu (4) ali s klikom na listino (5) to znova uredimo, kot smo opisali v članku zgoraj.
Kako dodamo naziv izvajalca na listini?
Naziv izvajalca dodamo v meniju Nastavitve (1) s klikom na Uporabniki (2). Izberemo izvajalca, ki mu želimo določiti naziv, da se bo ta prikazoval na listini - izvidu. V polje vnesete Izobrazbo (4), ki se bo prikazala za imenom in priimkom izvajalca, medtem ko se bo Akademski naziv (5) prikazal pred imenom in priimkom izvajalca.
Naziv izvajalca se nato prikaže samo v listinah oz. natančneje na koncu izvida.














