Preskoči na glavno vsebino

Vklop modula Zaračunavanje

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Za uspešno nastavitev modula "Zaračunavanje" in povezavo z davčno blagajno potrebujemo:

  • vaše namensko digitalno potrdilo,

  • naziv in naslov poslovne enote,

  • podatke o stavbi: številka stavbe, številka dela stavbe, številka katastrske občine.

Vse podatke (razen digitalnega potrdila) nam pošljete na [email protected]. V spodnjem članku si lahko preberete, kako lahko pridobite namensko digitalno potrdilo za davčno blagajno in nam ga posredujete na varen način.

Pridobitev namenskega digitalnega potrdila za davčno blagajno

Namensko digitalno potrdilo za davčno blagajno je vrsta digitalnega potrdila, ki se uporablja za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov (skladnost z ZDavPR oziroma Zakonom o davčnem potrjevanju računov).

Namensko digitalno potrdilo pridobimo z vložitvijo ustrezne vloge prek portala eDavki. Več informacij o pridobitvi lahko pridobite tukaj.

Dodajanje namenskega digitalnega potrdila za davčno blagajno v eAmbulanto

Po pridobitvi potrdila nam lahko to pošljete prek "Varne izmenjave datotek v eAmbulanti".

Preimenovanje datoteke

Digitalno potrdilo je shranjeno v formatu .p12 in ga je potrebno preimenovati v .pdf.

Na računalniku odprete mapo, kjer je shranjeno digitalno potrdilo, in izberete datoteko (1). Na vrhu izberete zavihek "View"/"Pogled" (2). Obkljukate polje "File name extentions"/"Datotečne pripone" (3).

Z desnim klikom kliknete na datoteko (4), izberete "Rename"/"Preimenuj". Izbrišete samo pripono .p12 in jo spremenite v .pdf ter potrdite.

Pošiljanje prek varne povezave

Odpremo "Nastavitve" (1), "Ambulanta" (2), kjer se nam prikaže razdelek za Varno izmenjavo datotek (3).

S klikom na "Browse"/"Prebrskaj" (4) izberemo datoteko, torej potrdilo iz računalnika, in jo naložimo. Zaradi varovanja podatkov bo ekipa eAmbulante datoteko prejela na kriptirani način. Ko boste datoteko poslali, nas obvestite prek okna za pomoč uporabnikom eAmbulante.

Pošiljanje referenčne številke in gesla namenskega potrdila prek eAmbulante

Poleg namenskega digitalnega potrdila morate v eAmbulanti prek varne izmenjave datotek poslati še referenčno številko in geslo certifikata, da ga lahko aktiviramo.

Zadeva izgleda nekako takole:

Lahko nam pošljete kar sliko zaslona s temi podatki ali pa nam te posredujete v drugačni obliki dokumenta (npr. pdf). Postopek za pošiljanje datoteke je enak kot pri pošiljanju namenskega digitalnega potrdila.

Ostale nastavitve za pričetek uporabe modula "Zaračunavanje"

Za pričetek uporabe modula izpolnite podatke v zavihku "Nastavitve", "Računovodstvo", skladno z navodili na povezavi. Prek elektronske pošte nam sporočite zaporedno številko računa, s katero se pričnejo izdajati računi iz eAmbulante.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?