Del plačljive funkcionalnosti. Za več informacij o vklopu navedene storitve nam lahko pišete v klepet v desnem spodnjem kotu te strani.
Za lažje in hitrejše naročanje strank prek spleta smo v eAmbulanti dodali novo funkcionalnost - vtičnik za samostojno naročanje. Vtičnik v eAmbulanti pripravite sami glede vaše želje in potrebe, nato pa ga enostavno prekopirate na spletno stran, na katero ga želite namestiti.
Nastavljanje razpoložljivosti
Da bodo razpoložljivi termini sploh vidni strankam pri naročanju prek vtičnika, morate nastaviti razpoložljivost podizvajalcem, za katere želite omogočiti naročanje. Pri tem je najpomembneje, da pri nastavljanju razpoložljivosti pri možnosti Zunanja razpoložljivost obkljukate možnost Stranke. Podrobnejša navodila za nastavljanje razpoložljivosti si lahko sicer preberete v članku.
Kako ustvarimo vtičnik?
Vtičnik pripravite tako, da v meniju Nastavitve (1) izberete rubriko Ambulanta (2), nato kliknete na Dodaj nov vtičnik (3).
Odpre se forma, kjer izpolnite podatke glede na vtičnik, ki ga želite uporabiti:
ali se bo vtičnik prikazoval kot pojavno ali vdelano okno (1),
interni naziv vtičnika (2),
URL naslov (3) lokacije vtičnika (spletne strani, na kateri bo vtičnik prikazan),
barva (4),
oblika prikaza polj (5),
avtomatično potrjevanje terminov (6) - če ta možnost ni označena, bo stranka za potrditev termina po rezervaciji prejela ločeno elektronsko sporočilo za potrditev, ki ga bo morala potrditi najkasneje v 30 minutah od rezervacije,
ali bodo cene storitev prikazane (7)
povezava do pogojev uporabe (8)
naslov preusmeritve (9) - tukaj po potrebi vnesete spletni naslov, na katerega želite preusmeriti stranke po potrditvi rezervacije,
tip vtičnika (10): povpraševanje, rezervacija termina in napredna rezervacija termina.
Tip vtičnika - Povpraševanje
Če želimo uporabljati vtičnik samo za posredovanje povpraševanj, enostavno izberemo pri tipu vtičnika - Povpraševanje, kar pomeni, da bodo v aplikacijo eAmbulanta posredovana samo oddana povpraševanja.
V primeru, da uporabljamo pri delu več lokacij, s klikom na gumb (1) aktiviramo lokacijo in jo izberemo s spustnega seznama. Kadar pri delu uporabljamo samo eno lokacijo, dodatnih lokacij enostavno ne aktiviramo.
Pri polju (2) lahko s klikom na sivi gumb omogočimo, da se stranki ob oddaji povpraševanja prikaže polje za vnos datotek, v katerega lahko naložijo zdravstveno dokumentacijo povezano z oddanim povpraševanjem (npr. slika stanja, predhodni izvidi).
S klikom na gumb (3) omogočimo, da se stranki prikaže polje za vnos besedila, v katerega lahko stranka doda opis težav oziroma druge opombe.
Na koncu kliknemo na Potrdi (4) in vtičnik je ustvarjen.
Tip vtičnika - Rezervacija termina in napredna rezervacija termina
Vtičnik lahko uporabimo tudi za direktno rezervacijo termina stranke, kar pomeni, da se rezervacije izvedejo direktno v aplikacijo eAmbulanta. To nam omogočata dva tipa vtičnika, in sicer Rezervacija termina in Napredna rezervacija termina.
Rezervacija termina
Po izbiri tipa vtičnika - Rezervacija termina, se nam na desni strani okna odprejo nova polja.
S spustnega seznama izberemo podizvajalca (1), za storitve katerega bo stranka lahko opravila rezervacijo.
S spustnega seznama lahko izbiramo med storitvami (2), ki jih prej izbrani izvajalec opravlja - izberemo lahko zgolj eno storitev, za katero bomo omogočili naročanje.
Če želimo, da stranke pri rezervaciji vpišejo KZZ, EMŠO ali naslov (3) to izberemo s spustnega seznama.
Če želimo, da se pri prikazovanju terminov prikaže tudi vikend, izberemo možnost Prikaži vikend (4).
S klikom na sivi gumb omogočimo spletna plačila s karticami (5) - če to možnost omogočimo, se nam odpre še polje za vnos splošnih pogojev.
Če želimo strankam omogočiti vnos teksta, s klikom na siv okrogel gumb vklopimo možnost Polje za vnos teksta (6).
Ko vnesemo vse podatke, stisnemo gumb Potrdi.
Napredna rezervacija termina
Po izbiri tipa vtičnika - Napredna rezervacija termina, se nam na desni strani okna odprejo nova polja.
Pri ikoni (1) lahko s spustnega seznama izbiramo med storitvami, za katere bo strankam omogočeno opravljanje rezervacij prek vtičnika. Pri tem tipu vtičnika lahko v tem polju dodamo poljubno število storitev. Izberemo jih iz spustnega seznama, na katerem so vse storitve iz cenika.
Pri ikoni (2) lahko s spustnega seznama izberemo skupino storitev.
Pri ikoni (3) lahko izberete, katere podatke bo morala stranka ob naročanju dodatno izpolniti. Izbirate lahko med naslovom, EMŠO in KZZ številko (lahko ne označite nobene, vse ali zgolj katero izmed možnosti). Ti podatki se bodo avtomatsko shranili na kartico stranke.
Pri ikoni (4) lahko s klikom na sivi gumb omogočimo, da se pri prikazovanju terminov prikaže tudi vikend.
Pri ikoni (5) lahko omogočimo spletna plačila s karticami. Če to možnost omogočimo, se nam pojavi polje za vnos splošnih pogojev. Prav tako se nam odpre Možnost plačila z gotovino ob terminu (7).
V primeru, da je izbrana možnost plačila z gotovino ob terminu, bo korak plačila pri naročanju prek vtičnika preskočen in stranka bo na mail prejela povezavo za potrditev termina.
Vklopite lahko tudi možnost Polje za vnos teksta (8). Stranki se bo ob naročanju v tem primeru prikazalo tudi polje, v katerega bo lahko zapisala poljubno besedilo (npr. podrobnejši opis težav). Kar bo stranka napisala, se bo potem avtomatsko shranilo v komentar na kartici termina.
Če želite, da stranke po potrditvi termina preusmeri na drugo spletno stran, na koncu vnesemo še url naslov za preusmeritev (9).
Ko vnesemo vse podatke, stisnemo gumb Potrdi.
Pogled ustvarjenih vtičnikov
Iz seznama ustvarjenih vtičnikov izberete želen vtičnik (1) pri čemer se odprejo podrobnosti s kodo, ki jo boste umestili na spletno stran.
Kodo lahko vidite tudi s klikom na vtičnik:







