Običajno je za kreiranje listine vezane na obravnavo (izvid, FTH poročilo, bela napotnica) potrebno najprej kreirati obravnavo. V nekaterih primerih (npr. ko je na isto obravnavo hkrati naročenih več strank) je enostavneje, če listino kreiramo, kar prek kartice stranke, brez da bi morali prej za vsako posebej kreirati obravnavo. Zaenkrat je možno na tak način kreirati le izvid.
Če želimo to možnost uporabiti, jo moramo najprej vključiti. To storimo tako, da v zavihku Nastavitve (1) izberemo možnost Ambulanta (2) in pri možnosti Listine (3) kliknemo na okrogel gumb (4). Ta se bo ob vklopu iz sive obarval v zeleno, s tem pa bo mogoče kreiranje listin brez obravnave.
Sedaj lahko s klikom na modul Stranke (5), kjer izberemo stranko, za katero želimo dodati listino. Odpre se nam kartica stranke, nato pri zavihku Listine (6) kliknemo na Dodaj listino + (7). S kartice stranke kreirana listina bo vidna na seznamu listin, poleg se bo prikazala ikona stranka (rdeč kvadratek na spodnji sliki).
Odpre se nam okno za urejanje listine, to storimo po enakem postopku kot običajno. Listini (izvidu) lahko določimo datum ali obdobje trajanja obravnave. Ker listina ni vezana na obravnavo, moramo pri urejanju obvezno izbrati podizvajalca. Po vpisu podatkov stisnemo Shrani dokument. Vse ostale funkcionalnosti tako ustvarjene listine (predogled, tiskanje, pošiljanje) so enake kot pri ostalih listinah.


