Preskoči na glavno vsebino

Naprave

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Vnos naprave v eAmbulanto

V aplikacijo eAmbulanta lahko dodajate in poimenujete naprave na enak način kot prostore.

To uredite s klikom na nastavitve (1) in izberete Ambulanta (2). V okvirčku so prikazani prostori in naprave (3). Novo napravo dodate s klikom na gumb “Dodaj” (4). V novo polje vpišete ime naprave (5) in izberete ali je to prostor oz. naprava (6) ter potrdite s klikom na gumb “Shrani” (7). Napravo lahko tudi kadarkoli izbrišete s klikom na ikono “koš” (8).

Shranjevanje poročil na napravah

Podprte naprave, ki smo jih v sklopu integracije povezali v eAmbulanto, delujejo prek izmenjave poročil z uporabo mrežnega diska.

Ko v programski opremi izbrane naprave torej izdelate poročilo (npr. datoteko PDF), ga shranite na mrežni disk eAmbulanta.

Pregled dokumentov iz Naprav

Tako naložena poročila bodo samodejno prenesena v eAmbulanto, in sicer v razdelek Prejeto ter ustrezno označena z značko posamične naprave. Pregled nad prejetimi datotekami iz naprav najdete v meniju Prejeto (1), kjer izberete zavihek Naprave (2).

S klikom na datoteko (3) se odpre pojavno okence s predogledom datoteke, kjer lahko datoteko prenesete na računalnik (4) oz. zaprete predogled (5).

Datoteko povežete s stranko tako, da na primeru kliknete gumb Poveži (6). Pokaže se pojavno okence, kjer izberete stranko (7), izvorno napravo (8), podizvajalca (9) in časovni okvir (10), kdaj je bila storitev na napravi opravljena. Prikažejo se termini in obravnave glede na prej izbrane podatke. S klikom na termin ali obravnavo (11) povežete datoteko. Izbiro potrdite s klikom na gumb Potrdi (12).

S tem se datoteka shrani na dve mesti:

  • na kartico stranke pod Dokumente in

  • na kartico termina, s katerim ste povezali datoteko.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?