Račun v eAmbulanti lahko kreirate na dva načina:
V modulu Zaračunavanje
Na kartici termina
S klikom na termin se odpre kartica termina. Najprej kliknite gumb "Ustvari obravnavo" v zgornjem desnem kotu zaslona:
S tem se bo vaš termin spremenil v obravnavo in dobil nov zavihek Storitve (1). Na seznamu storitev za račun bo že samodejno izbrana storitev, na katero je bila stranka naročena. V kolikor ste opravili dodatno storitev, jo lahko dodate s klikom na gumb "Dodaj "(2). Nato izberete gumb Nov račun (3).
Odpre se okence za kreiranje računa, kjer lahko poljubno dodajate storitve, jim določate količino (1) ali popust v odstotkih in evrih (2).
Kot plačnik se samodejno izbere stranka, ki je bila naročena na termin. V kolikor želite izbrati drugega plačnika, to storite s klikom na poje Plačniki (3). Nato izberete način plačila (4). Dodatno lahko določate datum opravljanja storitve (5). V kolikor se račun nanaša na storitve opravljene v določenem obdobju (npr. pri paketu zdravljenja), lahko na tem mestu poljubno določite obdobje opravljanja storitve, ki se bo prikazalo tudi na računu. Če ničesar ne spremenite, bo kot datum na računu avtomatsko naveden datum kreiranja računa. K računu lahko po potrebi dodate tudi razne opombe (6), ki se bodo prikazale tudi na samem računu.
Preden račun ustvarite, si ga lahko ogledati v predogledu (7). Na koncu kliknete Ustvari račun (8) in račun bo ustvarjen.
Ko je račun kreiran, lahko izbirate še med naslednjimi aktivnostmi:
Navodila za povezovanje računa in zaključevanje obravnave brez obračuna
Povezovanje računa
Aplikacija vam sedaj omogoča povezovanje obravnav z izdanim računom. Povezovanje lahko uporabite za stranke, ki so poravnale račun, vendar zneska ne bodo porabile v celoti na eni obravnavi, temveč bodo izvedle večje številko obravnav. Da obravnave ne ostanejo prazne in brez računa, jih lahko sedaj preprosto povežete z računom.
Račun povežete na kartici termina, s klikom na Storitve (1) in s klikom na modri gumb - Poveži z računom (2).
Na prikazu računov izberemo ustrezen račun, s katerim želimo povezati obravnavo.
S klikom na ustrezen račun, se prikaže zelena značka in podatki, ki nakazujejo, da je bila obravnava uspešno povezana.
Zaključevanje obravnave brez obračuna
V kolikor obravnava iz določenih razlogov ne potrebuje obračuna, lahko to sedaj označite na obravnavi s klikom na gumbek - Obravnava ne zahteva obračuna.
Ko na obravnavi označimo, da ta ne potrebuje obračuna se gumbek obarva z zeleno, prav tako pa se obravnava ne prikaže na seznamu neobdelanih obravnav.










