Preden pričnete z uporabo in naročanjem strank, je potrebno v eAmbulanti urediti Razpoložljivost. To je časovni okvir, v katerem so podizvajalci razpoložljivi za delo v ambulanti.
Razpoložljivost
Do razpoložljivosti dostopate v Nastavitvah (1) eAmbulante, s klikom na nov razdelek - Razpoložljivost (2). Pogled spominja na rezervacijo terminov, le da tukaj ne rezerviramo termina s stranko, temveč termin v katerem je podizvajalec razpoložljiv.
Enako kot v pogledu termini, si lahko tudi pri razporedu razpoložljivosti nastavljamo Prikaz (3). V levem stolpcu določimo Tip razpoložljivosti (4), Podizvajalce (5) in Prostor (6), za katere želimo prikazati razpoložljivost. S klikom na prazen prostor v koledarju (7) se nam odpre novo okence.
Kako nastavimo razpoložljivost?
S klikom na prazen prostor, se nam odpre okno za dodajanje nove razpoložljivosti. Prikaže se nam ime prostora (8), v katerem želimo nastaviti razpoložljivost. Izberemo podizvajalca (9), ki mu želimo nastaviti razpoložljivost. V kolikor želimo nastaviti razpoložljivost zgolj za posamezne storitve, lahko te izberemo v polju Storitve (10). Če ne izberemo ničesar, bodo avtomatsko izbrane vse storitve podizvajalca. Nato določimo datum in čas (11), ko bo na voljo. V primeru sodelovanja z zunanjimi partnerji/strankami, lahko določimo Zunanjo razpoložljivost (12):
Partnerji (obkljukamo v primeru sodelovanja z zavarovalnico),
Stranke (obkljukamo v primeru samostojnega naročanja pacientov).
V kolikor imamo vklopljeno možnost nastavljanja razpoložljivosti za zakupljene termine, se nam , ko obkljukamo možnost Partnerji, na desni strani odpre seznam z vsemi partnerji. Če želimo, da je razpoložljivost vidna vsem partnerjem, izberemo možnost Brez preferenc. Če želimo, da je razpoložljivost vidna le posameznemu partnerju izberemo ime partnerja iz seznama.
Razpoložljivosti določimo tudi frekvenco ponavljanja - enkratno oz. tedensko ponavljanje (13). Izbiro potrdimo s klikom na gumb Potrdi (14).
Časovni razpon, v katerem je podizvajalec razpoložljiv se obarva skladno z barvo, ki smo jo določili podizvajalcu (13). Ustvarjeno razpoložljivost lahko s klikom nanjo dodatno premikamo ali spreminjamo njen časovni razpon (14). Ko razpoložljivost premaknemo, se znova odpre okence za urejanje razpoložljivosti z novimi podatki. Če želimo spremembo, ki smo jo storili s premikom, shraniti, moramo ob tem klikniti na gumb Potrdi.
Pri nastavljanju razpoložljivosti lahko izbiramo med tedenskim ali dnevnim pogledom (15).
Vrste razpoložljivosti
Razpoložljivost posameznih podizvajalcev je prikazana z različnimi barvami, ki smo jih predhodno določili za vsakega podizvajalca.
Zunanjo razpoložljivost, ki je vidna vsem partnerjem (1) (označena možnost Brez preference), označujemo z ikono stavbe.
Interno razpoložljivost (2) uporabljamo za interno naročanje strank in je označena enobarvno, v skladu z barvo podizvajalca.
Zunanja razpoložljivost za stranke je prikazana z ikono osebe (3).
Zunanja razpoložljivost za zakupljene termine, ki je vidna le določenemu partnerju (4), je označena z logotipom izbranega partnerja - v našem primeru je partner Medifit.
Razpoložljivost, ki smo ji izbrali zgolj določene storitve, je označena z ikono roke (5).
Če z miško pridržimo na razpoložljivosti, se nam prikažejo podrobnosti (izvajalec, čas trajanja, prostor).




