Preskoči na glavno vsebino

Komunikacija z zavarovalnicami

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Če ste šele pričeli uporabljati eAmbulanto ali ste podpisali pogodbo z zavarovalnico, je pred pričetkom sodelovanja potrebnih nekaj predhodnih korakov.

Zavarovalnico najprej obvestite, da boste za komunikacijo z njimi uporabljali eAmbulanto. Ko bodo vašo eAmbulanto povezali z asistenčnim centrom, boste v zavihku "Nastavitve" (1), "Partnerji" (2), našli zavarovalnico (3), s katero sodelujete. Ob kliku na izbrano zavarovalnico, se vam bo prikazal okno z dvema zavihkoma, "Podrobnosti" (4) in "Ceniki" (5).

Nastavitve naročanja s strani zavarovalnice

V zavihku "Podrobnosti" lahko posamezni zavarovalnici omogočite:

  • posredovanje avtorizacij (1): omogoči se posredovanje avtorizacij v vašo eAmbulanto,

  • direktno naročanje terminov (2): omogoči se rezervacijo terminov skladno z vašo razpoložljivostjo,

  • kreiranje osnutkov za vse obravnave (3): če ima avtorizacija več obravnav, se omogoči kreiranje osnutkov rezervacij,

  • obveščanje po pravilih iz eAmbulante (4): ta funkcija ne nadomešča obveščanja iz asistenčnega centra, temveč se poleg obvestil zavarovalnice strankam dodatno pošiljajo opomniki iz eAmbulante,

  • direktno naročanje in naročanje v čakalno vrsto za vse storitve (5): za vse storitve se omogoči direktno rezervacijo terminov in naročanje v čakalno vrsto, če so termini zasedeni ali nimate nastavljene razpoložljivosti.

Priprava cenika

Pred kreiranjem cenika, morate v modulu "Nastavitve", "Storitve", urediti šifrant storitev. Vnesti morate vse storitve, ki jih boste dodali v cenike za zavarovalnice. Nato v modulu "Nastavitve", "Partnerji", izberete zavihek "Cenik" (1). Odpre se vam okno, kjer lahko za vsako zavarovalnico kreirate cenik.

Pred vsako verzijo cenika je eden od naslednjih znakov:

  • zelena pika pomeni, da je cenik potrjen in aktiven,

  • rumena pika pomeni, da cenik čaka na potrditev s strani zavarovalnice,

  • črna pika pomeni, da je cenik potrjen, vendar ni aktiven.

Potrjen in aktiven je lahko samo en cenik hkrati, kar pomeni, da bo imel samo en cenik na seznamu zeleno piko. Nov cenik lahko kreirate s klikom na "Nov cenik" (1) ali ga kreirate s pomočjo kopiranja prejšnje verzije cenika (2). V tem primeru se nam odpre novo okno za urejanje cenika, v katerem bodo avtomatsko kopirani podatki iz osnovnega cenika. Te podatke lahko poljubno spreminjate, kopija pa se bo s klikom na gumb "Shrani" shranila kot nov cenik.

Odpre se vam novo okno, kjer določite veljavnost cenika (1), ki ste ga predhodno določili v dogovoru z zavarovalnico, in ga poimenujete (2).

Veljavnost cenika

Ceniku se določi datum pričetka veljavnosti, ki ne sme biti v preteklosti. Ker je lahko naenkrat aktiven in veljaven samo en cenik, bo vedno veljaven zadnji potrjeni cenik. Če ste datum začetka veljavnosti cenika nastavili v prihodnosti, bo cenik po potrditvi s strani zavarovalnice avtomatsko stopil v veljavo s tem datumom.

Ko kreiramo nov cenik, se bo torej poleg najprej izpisala rumena pika, kar pomeni, da cenik čaka na potrditev s strani zavarovalnice. Ko bo zavarovalnica naš cenik potrdila, se bo pika obarvala v črno, kar pomeni, da je potrjen oziroma v zeleno, ko bo cenik tudi začel veljati.

Urejanje podatkov cenika

V kolikor že obstaja veljaven cenik, lahko storitve in podatke prenesete s klikom na "Napolni iz aktivnega cenika" (3), ki jih lahko nato poljubno urejate (5).

Če cenik kreirate prvič, lahko na seznamu storitev obkljukate vse storitve (4), za katere želite, da so vidne zavarovalnici.

Kot osnovna cena se avtomatsko izpiše cena iz šifranta storitev. V primeru, da imate z zavarovalnico dogovorjene drugačne cene storitev, lahko to določite na dva načina (5):

  • določite višino popusta: končna cena se bo avtomatsko izračunala na podlagi osnovne cene in vpisanega popusta.

  • določite končno ceno storitev: popust se bo avtomatsko izračunal na podlagi končne in osnovne cene.

Zavarovalnici je vidna le končna cena iz cenika (osnovna cena in morebitni popusti zavarovalnici niso vidni).

Cenik nato potrdite s klikom na gumb "Shrani" (6). Zavarovalnica po kreiranju cenika prejme obvestilo o vašem ceniku, ki ga pregleda in potrdi.

Da lahko zavarovalnica direktno naroča paciente, moramo pred tem določiti tudi razpoložljivost, znotraj katere ji bodo vidni prosti termini za naročanje pacientov.

Računovodstvo

Za potrebe komunikacije z zavarovalnicami je potrebno v modulu "Nastavitve" (1), "Računovodstvo" (2), izpolniti podatke o vašem podjetju. V kolikor ne uporabljate modula zaračunavanje za izdajo računov iz eAmbulante, zavihka Načini plačila (3) na desni strani ni potrebno izpolnjevati.

Nastavitve razpoložljivosti

V kolikor ste z zavarovalnico dogovorjeni, da naročajo direktno na vaše proste termine, morate za vsakega izvajalca posebej nastaviti razpoložljivost. Če razpoložljivosti ne boste nastavili, zavarovalnici prosti termini ne bodo vidni.

V "Nastavitvah" (1) odpremo zavihek "Razpoložljivost" (2) in v urniku označimo čas (3), kjer bi želeli nastaviti razpoložljivost. Odpre se novo okno, v katerem določimo:

  • prostor izvajanja storitve,

  • podizvajalca,

  • storitve, za katere želimo odpreti razpoložljivost (v kolikor tega ne določimo posebej, bodo avtomatsko izbrane vse storitve podizvajalca),

  • datum in čas trajanja razpoložljivosti.

Pod razdelkom "Zunanja razpoložljivost" (4) obkljukamo možnost Partnerji (5). Ob tem se nam na desni pojavi okence s spustnim seznamom (6), iz katerega lahko izbiramo med zavarovalnicami. Razpoložljivost shranimo s klikom na gumb "Potrdi" (7).

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?