Odpremo kartico stranke, ki ji želimo urediti soglasje o obdelavi osebnih podatkov - GDPR obrazec.
Soglasje lahko uredimo na dva načina:
Stranki na e-poštni naslov pošljemo obrazec, ki ga stranka izpolni, njegova vsebina pa se samostojno shrani v eAmbulanto.
Stranki natisnemo GDPR obrazec, ročno vnesemo kar je stranka izpolnila in v eAmbulanto naložimo sken privolitve.
V pogledu stranke poiščemo polje Nastavitve komunikacije (1). Kadar stranka nima urejenega soglasja je polje označeno z rumeno - Ni nastavljeno (2). V kolikor nam je stranka zaupala svoj e-poštni naslov, lahko obrazec pošljemo elektronsko, s klikom na gumb Pošlji stranki (3). Polja se bodo po rešenem obrazcu odkljukala avtomatsko. Če pa stranka želi izpolniti obrazec v fizični obliki, lahko le tega uredimo ročno, s klikom na gumb Uredi ročno (4).
Stranki natisnemo predlogo s klikom na gumb Natisni predlogo (1). V skladu s tem, kar je stranka označila na obrazcu, ročno odkljukamo polja v eAmbulanti (2). Obrazec skeniramo in ga naložimo (3) v eAmbulanto. Podatke shranimo s klikom na gumb Shrani (4).
Obrazec je uspešno izpolnjen, ko se prikaže zelen napis Nastavljeno (5).
Shranijo se podatki o tem, kdaj so bile ustvarjene zadnje spremembe (6),
naložen dokument (7) kadar smo obrazec izpolnjevali ročno ter datum pošiljanja elektronskega obrazca (8), če je stranka izpolnila obrazec prek e-pošte.




