Preskoči na glavno vsebino

Subspecializacije

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

V eAmbulanti lahko pri različnih podizvajalcih določimo subspecializacije. Nastaviti jih je mogoče na dva načina, odvisno od vloge, ki jo ima profil uporabnika, s katerim smo v aplikacijo vpisani.

Uporabnik z vlogo vodja ali sekretar

Če imate v eAmbulanti vlogo vodje ali sekretarja, subspecializacije nastavljate v nastavitvah.

To naredite tako, da v meniju na levi strani izberete Nastavitve (1), Uporabniki (2) in s klikom na ime izberete uporabnika (3). Na desni strani, med podatki uporabnika, je polje Subspecializacije (4), ki ga ustrezno izpolnite in potrdite s klikom na "Enter" (naziv vnesene subspecializacije se nato prikaže v vrstici). Želene spremembe nato shranite s klikom na gumb Shrani.

Uporabnik z vlogo podizvajalec

Subspecializacije lahko nastavite in uredite tudi izvajalci tudi prek zavihka za urejanje podatkov uporabnika.

Na levi strani s klikom na svoje ime (1), izberete zavihek "Profil" (2), kjer je v oknu s podatki polje "Subspecializacije" (3). Vpisano subspecializacijo potrdite s tipko "Enter" in na koncu kliknete gumb Shrani (4), ki bo shranil vaše spremembe podatkov.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?