Preskoči na glavno vsebino

Opravila

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Da ne pozabite postoriti kar ste si zadali, lahko v eAmbulanti kreirate opravila zase in za sodelavce. To lahko naredite v zavihku Opravila ali na kartici obravnave, kadar se opravilo veže na posamezno stranko.

Dodajanje novega opravila

Opravilo dodate s klikom na zavihek Opravila (1) v levem meniju in kliknete na gumb dodaj opravilo (2). Odpre se okno za dodajanje novega opravila. Izpolnite:

  • ime oz. naziv opravila (3),

  • datum (4), v kolikor ima opravilo rok,

  • če želite opravilo povezati s sodelavcem oz. mu dodeliti opravilo, izberete odgovornega (5),

  • če se opravilo nanaša na stranko, izpolnite tudi polje (6),

  • dodate lahko še pojasnilo ali sporočilo (7).

V seznamu opravil so prikazana vsa opravila, ki so vidna glede na vlogo uporabnika. Filtriramo jih po nazivu (1), odgovorni osebi (2), kdo je opravilo ustvaril (3) in stranki (4). Če premaknemo gumbek (6) se prikažejo na seznamu tudi že zaključena opravila. Opravilo zaključimo s klikom na siv kvadratek zraven naziva opravila.

Dodajanje opravila na obravnavi

Opravilo je lahko vezano tudi na stranko in kreiramo ga lahko na obravnavi. Takrat se polje Stranka samodejno izpolni. Tako kreirano opravilo bo vidno tudi na kartici stranke v kvadratku Opravila.

Nastavljanje obvestil o opravilu

eAmbulanta omogoča pošiljanje obvestil o opravilu prek e-pošte, v kolikor je opravilo vezano na "odgovornega" uporabnika. Če želite izklopiti pošiljanje obvestil o opravilu prek e-pošte, to storite s klikom na Nastavitve, Uporabniki (1), izberete uporabnika (2), ki mu želite vklopiti/izklopiti pošiljanje obvestil o opravilu prek e-pošte in s klikom na gumb (3) izberete želeno nastavitev.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?