Vse več izvajalcev pri svojem delu uporablja rezervacije termina storitev, ki si sledijo v vrstnem redu. Na podlagi tega, smo razvili dodatno funkcionalnost - Zdravljenje. Omogoča rezervacijo paketa storitev, pri čemer lahko po potrebi določimo frekvenco ponavljanja. S tem prihranimo čas pri ustvarjanju rezervacij in lažje sledimo pacientovemu poteku zdravljenja. V kolikor bi želeli vključiti to funkcionalnost eAmbulante, nam to sporočite.
Kako ustvariti Zdravljenje?
Zdravljenje ustvarimo iz menija Termini (1), z dodajanjem nove rezervacije. Izpolnimo vse potrebne podatke stranke in kliknemo gumb Ustvari Zdravljenje (2).
Odpre se okno, v katerem moramo najprej dodati kratek naziv zdravljenja (1), nato kliknemo Ustvari zdravljenje (2).
Prikaže se nam osnovni termin, zraven katerega piše sedaj z zelenim Rezerviran (1). S klikom na ikono oko (2) v vrstici rezerviranega termina se nam odpre kartica izbranega termina. S klikom na ikono akcije (3) si lahko ogledamo termin ali ga izbrišemo. S klikom na puščico (4) si lahko ogledamo podrobnosti termina.
Generiranje terminov
S klikom na gumb Generiraj termin (1) se nam zgoraj odpre vrstica, v kateri izberemo želeno število generiranih terminov ter frekvenco ponavljanja (2) (vsak dan, tedensko, večkrat znotraj istega dne). Vnesemo še ostale zahtevane podatke (3); izvajalec storitve, nosilna storitev, prostor izvedbe, datum termina, ura pričetka in konca termina. Po želji lahko dodamo tudi posebno oznako ter izberemo tip termina, pri čemer lahko izbiramo med rezervacijo in osnutkom. Ko to storimo, pritisnemo Generiraj (4).
Izpišejo se novi termini, poleg vsakega pa z modro piše Prost termin (5). Modra značka nakazuje, da so termini ustvarjeni, vendar še niso prikazani/zabeleženi v urniku. V primeru, da termin v tednu, ki smo ga izbrali ne bo razpoložljiv, bo sistem izbral prvi naslednji razpoložljiv termin.
Pri vsakem terminu si lahko s klikom na puščico (rdeč krogec) ogledamo osnovne podatke določenega termina ter jih po potrebi spreminjamo s klikom na posamezno polje, na koncu pa je potrebno spremembe shraniti. Pri ročnem izbiranju terminov jih lahko izbiramo tudi za nazaj, v tem primeru se opomniki ne bodo pošiljali.
S klikom na ikono preveri termin (7), lahko aplikacija dodatno preveri ali je generirani termin prost. V kolikor želimo generirani termin tudi rezervirati, pritisnemo ikono rezerviraj termin (6). Ob uspešni rezervaciji termina se namesto naziva Prost termin izpiše Rezervirano.
Dodaj dogodek
V okviru zdravljenja lahko zabeležimo tudi dogodek, ki se ni zgodil pri nas, ampak pri drugem izvajalcu (npr. pri nas stranka hodi na fizioterapijo, pregled pa je v tem času opravila pri drugem specialistu).
To storimo tako, da kliknemo možnost Dodaj dogodek (1). Pri ikoni (2) določimo datum dogodka, lahko mu dodamo poljubno opombo v obliki besedila (3), določimo mu še kratek naziv (4), zraven pa lahko priložimo še razne dokumente v zvezi z dogodkom (5) (izvidi, slike, itd.). Ko zaključimo, izberemo možnost Shrani spremembe.
Meni Zdravljenje
Do vseh terminov enega paketa zdravljenja lahko kadarkoli dostopamo na dva načina: prek menija zdravljenje ali prek kartice termina stranke.
(1) Vsa ustvarjena zdravljenja se beležijo pod menijem Zdravljenje (1), kjer imamo pregled nad celotnim seznamom zdravljenj in njegovimi nastavitvami. Prav tako lahko zdravljenje po enakem postopku kot zgoraj kreiramo s klikom na gumb Dodaj zdravljenje (2).
Za lažje sledenje poteku, so Zdravljenja (1) prikazana tudi na kartici stranke. S klikom na posamezen datum pod rubriko Zdravljenje, lahko dostopamo do kartice posameznega termina obravnave in si ogledamo podrobnosti (listine, storitve, računi, itd.) posamezne obravnave znotraj zdravljenja. S klikom na ikono Odpri zdravljenje (2) se nam odpre enak osnovni pogled Zdravljenja kot zgoraj, kjer so vidni vsi termini in vse listine skupaj.
Listine
Listino vezano na posamezen termin znotraj zdravljenja dodamo na enak način kot je to opisano v članku Listine v eAmbulanti. Listini lahko v sklopu zdravljenja poljubno spreminjamo datum kreacije. Dodatno lahko pri posamezni listini določimo obdobje veljavnosti listine. To uporabimo, kadar se listina ne nanaša zgolj na en dan, ampak na obdobje (cikel obravnav).
Če izberemo le posamezen termin znotraj zdravljenja, bo na kartici termina vidna le listina vezana na ta določen termin (ne bodo vidne pa listine prejšnjih obravnav). Vse listine skupaj so vidne v osnovnem pogledu Zdravljenja na desni strani pod rubriko Listine, do katerega lahko pridemo na dva zgoraj opisana načina.









