Preskoči na glavno vsebino

Dodajanje strank

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Za rezervacijo termina moramo stranko najprej dodati. To lahko storimo na dva načina: (1) prek menija Stranke ali (2) neposredno pri rezervaciji termina.

Dodajanje stranke prek menija Stranke

V zavihku Stranke (1) kliknemo na gumb Nova stranka (2).

S klikom na ikono Naroči stranko na termin (3) se nam odpre pogled terminov, kjer lahko po enakem postopku kot običajno opravimo rezervacijo termina. S klikom na ikono koš (4) lahko stranko izbrišemo.

Obvezna polja pri vnosu stranke so: Ime in priimek (1) ter Telefon (6). Vnos ostalih podatkov ni obvezen za dodajanje stranke. Med ostalimi podatki lahko vnesemo Datum rojstva (3), Naslov (4), E-poštni naslov (5), KZZ številko (8), EMŠO (9) ter Davčno številko (10).

Pod možnostjo Drug kontakt (7) lahko stranki dodamo še drug kontakt. To možnost lahko uporabimo recimo, kadar je stranka mladoletna. Na vseh listinah in ostali dokumentaciji v zvezi z obravnavo, bodo v takih primerih zapisani podatki stranke, med tem ko se bo vsa ostala komunikacija izvajala z osebo navedeno pod možnostjo drugi kontakt.

Za dodajanje drugega kontakta najprej odkljukamo polje (7), ob tem se nam odprejo nova štiri polja vijolične barve, v katera vnesemo podatke druge osebe. Ta oseba mora imeti tudi dokazila, ki upravičujejo njen vpogled v dokumentacijo stranke, na kar nas opozori tudi aplikacija, če z miško pridržimo na trikotniku poleg naziva polja Drug kontakt (črn okvirček z besedilom).

Za zaključek postopka moramo klikniti na gumb Dodaj stranko (11).

Dodajanje stranke neposredno pri rezervaciji termina

Novo stranko lahko dodamo tudi neposredno pri kreiranju termina. Najprej kliknemo na prazen prostor v urniku zavihku Termini in odpre se nam okno Dodajanje nove rezervacije. Ker stranke še nimamo dodane, je ne moremo kot običajno poiskati z vpisovanjem imena v prvo polje (napis Poišči stranke). Zato kliknemo na ikono Registriraj novo stranko (1). Odpre se nam novo okno Urejanje stranke, ki ga uredimo na enak način kot je prikazano v zgornjem primeru. Po koncu urejanja stisnemo gumb Potrdi (2).

Ob uspešnem dodajanju nove stranke se nam bodo vneseni podatki avtomatsko prenesli v prvo polje v oknu Dodajanje nove rezervacije, stranka pa bo dodana tudi na seznam strank, ki je sicer viden v meniju Stranke.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?