Preskoči na glavno vsebino

eTriaža

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

V zavihku eTriaža (1) so prikaže seznam vseh eTriaž. Gre za nekakšna povpraševanja po storitvah s strani zavarovalnice, ki jih vam kot izvajalcu pošlje zavarovalnica preden stranki izdajo avtorizacijo.

Poleg vsake eTriaže je barvna pika, ki označuje status eTriaže:

  • zelena pika; eTriaža je odgovorjena,

  • rumena pika; eTriaža je neodgovorjena,

  • rdeča pika; eTriaža je preklicana,

  • bela pika; eTriaža je zaključena.

S klikom na posamezno eTriažo se nam odpre novo okno s podrobnostmi eTriaže.

V kolikor je eTriaža neodgovorjena, se vam bo odprlo okno kot na spodnji sliki. Pod zavihkom Komunikacija bo vidna vsa dokumentacija, ki vam jo je posredovala zavarovalnica. Če želite "odgovoriti" na eTriažo, v skladu z dokumentacijo izpolnite polja v rdečem okvirčku in kliknete gumb Shrani in pošlji.

Nastavljanje obveščanja o prejeti eTriaži

V kolikor bi želel kateri od uporabnikov posebej prejemati obvestila o novih eTriažah na svoj e-poštni naslov, je to potrebno posebej nastaviti.

Z glavnega menija izberete Nastavitve (1) in nato s podmenija Obveščanje (2). Kliknete na zavihek Izvajalec (3) in izberete možnost Obvestilo o novi eTriaži (4). V primeru, da obveščanje še ni vklopljeno, se vam bo prikazal pogled kot na spodnji sliki.

Za vklop obveščanja najprej kliknete na siv okrogel gumb (5), ki se ob vklopu obarva v zeleno.

Ko je obveščanje/ pošiljanje vklopljeno nastavite še podrobnosti, kdaj naj se obvestila pošiljajo (1). V naslednjem koraku s seznama izberete tiste uporabnike (2), ki se jim bodo pošiljala obvestila. Na koncu kliknete gumb Shrani (3).

V spodnjem polju (4), ki ga ne morete urejati, je prikazano besedilo obvestila, ki ga bodo prejeli uporabniki.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?