Spodaj opisani postopek se nanaša na obravnave, ki so avtorizirane s strani zavarovalnice in je zanje potrebno izdati račun za doplačilo dodatnih samoplačniških storitev ali doplačilo do polne cene storitve.
Na terminu, ki ga je avtorizirala zavarovalnica, s klikom na "Ustvari obravnavo" (1) potrdite, da je stranka prišla na termin. Na kartici termina najdete podatke o avtorizaciji.

Če stranka zoper doplačilo koristi dodatne samoplačniške storitve, ki niso krite s strani zavarovalnice, izberete zavihek "Storitve" (1). V tem pogledu bo samodejno prikazana storitev, ki jo je avtorizirala zavarovalnica. Te postavke ne spreminjajte, saj je to storitev, ki bo prikazana na XML računu.
Na desni strani se vam s klikom na "Nov račun" (2) odpre okno, kjer kreirate nov račun za samoplačniške storitve ali doplačilo do polne vrednosti storitve.
Ob storitvi, ki jo plača zavarovalnica, s klikom na "Odstrani" (1) izbrišete storitev iz računa, saj bo ta plačana z XML računom. S klikom na "Dodaj" (2) lahko dodate poljubno število dodatnih samoplačniških storitev (3).
Na desni strani pod "Podrobnosti" izberete plačnika (stranko), način plačila, datum opravljanja storitve in valuto (4). S klikom na "Ustvari račun" se kreira nov račun.
Račun lahko v naslednjem koraku pregledujete, tiskate, stornirate ali pošljete stranki. Nato se vrnete na termin obravnave.
Pomembno je, da na kartici termina izberete "Zaključi obravnavo". S tem se avtorizirana storitev prenese na XML račun. Najdete ga v modulu "Zaračunavanje", "Partnerji", pod številko avtorizacije.
Do računa za samoplačniške storitve lahko dostopate prek modula "Zaračunavanje", "Računi".


