Nekateri partnerji oziroma zavarovalnice pri svojem poslovanju uporabljajo XML račun (namesto zbirnih računov). eAmbulanta vam omogoča enostavno dodajanje storitev na XML račun in pošiljanje le-tega zavarovalnici.
Obvestite našo ekipo
Ko se z zavarovalnico dogovorite, da se bo vzpostavila XML funkcionalnost, morate to najprej sporočiti naši ekipi. To lahko najlažje storite prek klepetalnika znotraj aplikacije ali prek e-pošte. Odgovorili vam bomo s sporočilom z navodili in vam v podpis poslali pooblastilo za pošiljanje računov XML.
Izvoz šifer storitev
Če zavarovalnica od vas zahteva šifre vseh storitev, ki jih imate vnesene v eAmbulanti (tudi tiste, ki sicer niso dodane na aktivnem ceniku), jih izvozite tako, da izberete "Nastavitve" (1) in nato "Storitve" (2) ter "Izvoz vseh storitev" (3).
Če zavarovalnica od vas zahteva zgolj šifre storitev iz aktivnega cenika, jih izvozite tako, da v "Nastavitvah" (1) najprej izberete "Partnerji (2) in nato s seznama želeno zavarovalnico (3). V zavihku "Ceniki" (4) nato kliknete na "Izvoz storitev" (5), s čimer se izvozijo vse storitve z aktivnega cenika za to zavarovalnico.
Vklop modulov, potrebnih za pošiljanje XML računov
Vklop modulov naredi naša ekipa po tem, ko je izpolnjen korak 1.
Modul Zaračunavanje - zavihek Partnerji
V kolikor znotraj najema eAmbulante ne uporabljate modula "Zaračunavanje", vam bomo za namene pošiljanja računa XML računov le-tega deloma vključili (brezplačno). V kolikor že uporabljate modul "Zaračunavanje", se bo v njem pojavil dodaten zavihek "Partnerji".
V zavihku "Partnerji" so prikazane vse zavarovalnice, s katerimi sodelujete. Za vsakega partnerja so za posamezni mesec razvidne avtorizacije, ki so dodane na XML račun. Vsi poslani XML-ji se zabeležijo in so vidni na seznamu poslanih XML-jev v tem zavihku.
Pred pošiljanjem XML-a je potrebno prvič vnesti podatke v Nastavitve -> Računovodstvo in zavarovalnice vnesti kot plačnike/pravne osebe. To je potrebno narediti samo enkrat pred pričetkom uporabe funkcionalnosti.
Nastavitve - Računovodstvo
V "Nastavitvah" (1) se bo prikazal meni "Računovodstvo" (2), kamor vpišete podatke, ki so potrebni za uspešno poslan račun XML:
Dodajanje pravnih oseb
Zavarovalnice, katerim boste pošiljali XML račune, je potrebno dodati kot pravne osebe. Natančna navodila za dodajanje pravnih oseb so na voljo v članku na povezavi (1. dodajanje pravnih oseb in 2. urejanje in brisanje pravnih oseb).



