Preskoči na glavno vsebino

Nastavljanje razpoložljivosti za zakupljene termine

Posodobljeno pred več kot 8 mesecema

Aplikacijo eAmbulanta smo v sodelovanju s partnerji nadgradili in dodali možnost nastavljanja razpoložljivosti za zakupljene termine. V primeru, da imamo za vsakega partnerja (zavarovalnico) posebej določene termine za naročanje, lahko sedaj nastavimo razpoložljivost, ki je vidna samo točno določenemu partnerju.

Kako ustvarimo razpoložljivost za zakupljene termine?

V nastavitvah (1) odpremo pogled Razpoložljivost (2) in kliknemo prazen prostor (3) ter čas, kjer bi želeli nastaviti razpoložljivost.

Odpre se novo okence, v katerem najprej izpolnimo osnovne podatke (4); torej izberemo prostor izvajanja, podizvajalca ter storitve, za katere želimo odpreti razpoložljivost (v kolikor tega ne določimo posebej, bodo avtomatsko izbrane vse storitve podizvajalca). Nato preverimo datum in čas trajanja razpoložljivosti.

Pod možnostjo Zunanja razpoložljivost obkljukamo možnost Partnerji (5). Ob tem se nam na desni pojavi okence s spustnim seznamom (6), s katerega lahko izbiramo med partnerji. V primeru, da želimo, da je razpoložljivost vidna zgolj določenemu partnerju, želenega partnerja izberemo s spustnega seznama. Če izberemo možnost Brez preference, bo razpoložljivost vidna vsem partnerjem. Za kreiranje razpoložljivosti na koncu stisnemo še gumb Potrdi (7).

Dodajanje nove razpoložljivosti je uspešno, ko se na koledarju prikaže razpoložljivost, ki ima ob desni strani prikazan logotip partnerja (1). V spodnjem primeru je naš partner Medifit.

Ste s tem dobili odgovor na svoje vprašanje?