Del plačljive funkcionalnosti modula za naročanje. Če potrebujete več informacij, nas lahko kontaktirate prek klepeta desno spodaj.
V okviru eAmbulante smo razvili dodatno funkcionalnost, ki omogoča spletno naročanje pacientov na varen način. Modul je izdelan tako, da sami določite, v katerih terminih dovolite naročanje.
Tako se izognete avtomatskemu polnjenju koledarja s strani pacientov, saj pacientu sami pošljete poziv, naj se naroči na enega izmed razpisanih terminov.
Nastavljanje zunanje razpoložljivosti
Razpoložljivost je lastnost, s katero označite termine v koledarju kot dostopne pacientom za samostojno naročanje. Določite jo v Nastavitvah aplikacije (1) v razdelku Razpoložljivost (2).Termine, ki jih želimo omogočiti za samostojno naročanje pacientov, označimo tako, da pri Zunanji razpoložljivosti obkljukamo kvadratek Stranke (3). Če te izbire ne izvedemo, se pacienti v ta časovni okvir ne bodo mogli samodejno naročati. Zunanja razpoložljivost je v urniku prikazana z ikono osebe.
Pošiljanje terminov stranki
V zavihku Stranke (1) izberemo stranko, ki ji želimo poslati proste termine za samostojno naročanje.
V razdelku Pošlji termin (rumena 1) določimo prvi možni datum (2), na katerega želimo stranki omogočiti naročanje. Časovni termini za naročanje bodo omogočeni skladno z razpoložljivostjo, ki smo jo nastavili v prejšnjemu koraku. Izberemo storitev (3), izvajalca storitve (4), na katero stranko naročamo in kliknemo gumb pošlji termine (5). Predpogoj za uspešno pošiljanje je vpisani elektronski naslov stranke.
Ko bodo termini poslani, se nam bo prikazala spodaj vrstica s podatki v zvezi s pošiljanjem terminov (zelen okvirček). Oznaka Neuporabljen pomeni, da se stranka ni naročila na nobenega od poslanih terminov. S kliko na ikono tri pikice lahko poslane termine prekličemo.
Stranka bo preko elektronske pošte prejela sporočilo s povezavo, kjer bo lahko preverila, na katero storitev (1) se naroča, dodeljenega izvajalca (2) in nabor možnih terminov (3).
Stranka nato s klikom izbere ustrezen termin (1) in klikne nadaljuj (2).
Stranka lahko pred zaključkom spletnega naročanja še zadnjič preveri podrobnosti rezervacije (1), odkljuka kvadratek Strinjam se s pogoji rezervacije (2) in potrdi rezervacijo (3), ki se nato samodejno zabeleži v vaš koledar.
Nato se stranki prikaže še sporočilo o uspešni rezervaciji termina, ki ga prejme tudi prek sporočila SMS. S klikom na gumb dodaj v Google koledar (1), lahko stranka termin tudi shrani v izbrani koledar.






