Zavihek "Nastavitve" (1), "Računovodstvo" (2) omogoča nastavljanje podatkov, ki se prikazujejo na računih, ter načinov plačil, med katerimi boste lahko izbirali pri izdaji računa.
Najprej izpolnite polje z nazivom podjetja (3). Naslov podjetja (4) se bo izpisal na računu (sedež podjetja), je lahko različen od naslova podjetja, kjer se storitve izvajajo. E-pošta (5), telefon (6) in mobilni telefon (7) so podatki, ki se bodo prikazali v levem zgornjem kotu na izdanem računu pod nazivom in naslovom podjetja.
V desnem zgornjem kotu računa se bodo prikazali naslednji podatki: številka registracije (9) oz. matična številka, identifikacijska številka za DDV in številka bančnega računa (8).
Če ste davčni zavezanec, to potrdite s klikom na gumb davčni zavezanec (10), in sicer se gumb ob potrditvi obarva v zeleno. V tem primeru morate pred predizpolnjeno polje s številko za DDV vnesti še kratico države. Enako morate storiti, če zavezanec za DDV postanete naknadno (npr. ko začnete uporabljati davčno blagajno niste zavezanec za DDV, nato pa postanete).
V primeru, da niste davčni zavezanec, gumba davčni zavezanec ne spreminjate (ostane sive barve). V tem primeru se bo v nogi računa avtomatsko izpisala klavzula: "DDV ni obračunan v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1."
S premikom gumba določite rok plačila (12), v katerem morajo biti poravnane obveznosti.
V kolikor ste v zavihku "Storitve" označili, da je določena storitev zdravstvena, klavzulo na računih definirate v razdelku "Izpis v primeru zdravstvene storitve" (13), na primer: "Storitve so po 42. členu zakona o DDV oproščene plačila DDV, zato DDV ni obračunan." Besedilo lahko tudi poljubno spreminjate ali dodajate. Besedilo se bo prikazalo na dnu računa.
V zadnjem okvirčku "Izpisani členi in obvestila" (14) lahko dodajate poljubno besedilo in druge opombe in sestavine računa – sedež družbe (če se razlikuje od naslova), registrski organ, pri katerem je družba vpisana, znesek osnovnega kapitala in znesek še nevplačanih vložkov in drugo.
Na voljo imate tudi možnost "Omejeno izstavljanje računov" (15), ki v primeru vklopa pomeni, da je izstavljanje računov možno samo prek kartice termina in ne tudi iz zavihka "Zaračunavanje".
Načini plačila
Pri izdaji računa lahko vedno izbirate med predhodno nastavljenimi načini plačila. Načine plačila, ki jih izvajate, nastavite med ponujenimi možnostmi pod zavihkom Načini plačila (1).
Če želite omogočiti določen način plačila, to storite s klikom na okrogel gumbek (2) ob poimenovanju posameznega načina plačila. Siv gumbek se bo obarval v zelenega, kar bo pomenilo, da je tisti način plačila omogočen (3).
Če želite kadarkoli določen način plačila onemogočiti, to storite s klikom na zeleni okrogel gumbek pri izbranem načinu plačila, ki se nato obarva v sivo, kar bo pomenilo, da ta način plačila ni več na voljo.


