eAmbulanta omogoča ustvarjanje potrdil o opravljenih storitvah in dodajanje storitev na zbirni račun, ki ga izdamo pravnim osebam.
Potrdilo o opravljeni storitvi
Pri kreiranju novega računa, ki ga lahko ustvarimo v modulu Zaračunavanje, na Kartici stranke ali na Kartici obravnave, izberemo storitve, kot pri kreiranju navadnega računa. Če želimo dodati storitve na zbirni račun, moramo najprej določiti plačnika. Ob prvem dodajanju storitev na zbirni račun za določenega plačnika, vpišemo podatke plačnika. Ob kasnejši izbiri plačnika, bodo že vpisani podatki shranjeni in bomo plačnika lahko izbrali iz spustnega seznama. Ob prvem vnosu pa plačnika dodamo s klikom na gumb Dodaj plačnika (1).
Izpolnimo vsa zahtevana polja in kliknemo na gumb Potrdi (1).
Pri kasnejših vnosih lahko med shranjenimi plačniki izbiramo v vrstici Plačnik (1). Podatki plačnika (2) bodo izpisani spodaj. Že shranjenega plačnika lahko zmeraj urejamo (5) ali izbrišemo (6) s klikom na ikone desno.
Nato moramo odkljukati okence Zbirni račun (3). Ko naredimo ta korak, bodo izginili podatki o načinu plačila, gumb Ustvari račun pa se bo spremenil v Dodaj na zbirni račun (4).
Če kliknemo Dodaj na zbirni račun, se bo status računa spremenil v Odprt zbirni račun (1). V tem koraku še nismo ustvarili pravega zbirnega računa, ampak smo zgolj dodali storitev na zbirni račun, ki ga bomo ustvarili kasneje. Stranki lahko v tem koraku izdamo Potrdilo o opravljeni storitvi. Potrdilo si lahko ogledamo (2) ali ga natisnemo (3) stranki. Če si premislimo in želimo stortitev odstraniti iz zbirnega računa, kliknemo gumb Razveljavi (4).
Kreiranje zbirnega računa - ko želimo izdati zbirni račun
Za kreiranje zbirnega računa najprej odpremo modul Zaračunavanje (1). Potem kliknemo na gumb Zbirni račun (2) in iz seznama Plačnikov poiščemo (3) in izberemo plačnika (4) za katerega bomo izdelali zbirni račun.
Na seznamu desno so storitve sortirane po stranki za katero smo storitev opravili (5). Kadar bomo na zbirni račun dodajali postavke brez stranke oz. smo potrdilo naredili izven obravnave, bo to zabeleženo na seznamu kot Neznana stranka (6). V kolikor se potrdilo ustvari na Kartici stranke ali na Kartici obravnave je na seznamu vidno ime stranke. V polju z odprtimi postavkami (5) lahko odkljukamo želene postavke, jih kasneje odstranimo (7) ali iz izbranih ustvarimo račun (8).
Ko ustvarimo zbirni račun, se odpre predogled računa. Izgled samega računa je enak kot pri navadnem računu, le da se nam ob zbirnem računu še ustvari specifikacija k računu, kjer so razčlenjeni podatki zbirnega računa.
Podatki so ločeni po strankah (1), v kolikor pa je bila obravnava ustvarjena na podlagi avtorizacije zavarovalnice pa je vidna tudi številka avtorizacije (2).
Ustvarjene zbirne račune lahko pregledujemo v modulu Zaračunavanje, v zavihku Seznami, skupaj z ostalimi računi. Z računi v tem seznamu opravljamo na enak način, kot z navadnimi računi (tiskaj, pošlji stranki, storniraj, ...). V zavihku Neobdelani (9) pa najdemo vse nezaključene obravnave in obravnave za katere ni bil kreiran račun.






