Če v eAmbulanti uporabljate davčno blagajno, lahko zavarovalnicam, ki še ne uporabljajo XML računov (Sava, Vita, Prva, Merkur), za opravljene storitve oziroma avtorizacije izstavite klasični zbirni račun.
Potrdilo o opravljeni storitvi
V urniku na kartici obravnave, pod zavihkom “Storitve”, najprej izberete “Nov račun”. Avtomatsko se bo izpisala storitev, ki je bila avtorizirana. Storitve lahko poljubno spremenite, dodate ter jim določite morebitni popust. Storitve dodate na zbirni račun tako, da najprej določite plačnika (zavarovalnico, ki ji račun izdajate). Plačnika lahko poiščete iz spustnega seznama ali ga dodate s klikom na “Dodaj plačnika” (1).
Po tem, ko izpolnite vsa zahtevana polja, novo pravno osebo shranite s klikom na “Potrdi”.
Pri kasnejših vnosih lahko med shranjenimi pravnimi osebami izbirate v vrstici “Plačnik” (1). Podatke izbranega plačnika (2) lahko urejate (5) ali izbrišete (6) s klikom na označene ikone. Ko obkljukate “Zbirni račun” (3),boste lahko izbrali akcijo “Dodaj na zbirni račun” (4).
Status računa se bo spremenil v “Odprt zbirni račun” (1). S tem je bila postavka dodana na zbirni račun, ki ga boste nato kreirali skladno z navodili spodaj.
Stranki lahko v tem koraku izdate “Potrdilo o opravljeni storitvi”. Potrdilo si lahko predogledate (2) ali ga natisnete (3). Če želite storitev odstraniti iz zbirnega računa, izberete gumb “Razveljavi” (4).
Kreiranje zbirnega računa – ko želimo izdati zbirni račun
Za kreiranje zbirnega računa najprej odprete modul “Zaračunavanje” (1), “Zbirni račun” (2) in na seznamu “Plačnikov” (3) poiščete plačnika (zavarovalnico) (4), za katerega boste kreirali zbirni račun.
Na seznamu desno so storitve sortirane po stranki, za katero smo storitev opravili (5). V polju z odprtimi postavkami (5) lahko odkljukate želene postavke, jih kasneje odstranimo (7) ali iz izbranih ustvarimo račun (8).
Ko ustvarite zbirni račun, se odpre predogled računa. Izgled samega računa je enak kot pri navadnem računu, le da se nam ob zbirnem računu še ustvari specifikacija k računu, kjer so razčlenjeni podatki zbirnega računa.
Podatki so ločeni po strankah (1) ter številkah avtorizacije (2).
V kolikor storitev dodate na zbirni račun iz zavihka “Zaračunavanje” in ne iz kartice obravnave, bo na specifikaciji računa poleg stranke izpisano “Neznana avtorizacija”(2) in vam zavarovalnica lahko račun zavrne.






