Račun v eAmbulanti lahko kreirate na tri načine -
Ustvarjanje računa iz obravnave
Kadar želimo račun ustvariti iz obravnave (kartice termina), obravnavo najprej ustvarimo s klikom na "Ustvari obravnavo" v zgornjem desnem kotu zaslona. Nato izberemo zavihek "Storitve" (1).
Na seznamu storitev za račun bo samodejno izbrana storitev, na katero je bila stranka naročena. S klikom na gumb "Dodaj" (2) lahko dodamo poljubno število drugih storitev (v naslednjem koraku bomo lahko definirali tudi količino, ceno in popust) ali jih izbrišemo s klikom na ikono za brisanje. Za kreiranje novega računa kliknemo "Nov račun" (3).
Na račun lahko dodajamo storitve z akcijo "Dodaj" (1) in jim določimo popuste v odstotkih ali v evrih (2). Storitve lahko tudi izbrišemo s pomočjo ikone za brisanje (3). Na računu lahko spreminjamo plačnika (4), ki ga lahko izberemo iz seznama ali vpišemo njegove podatke (5). Podatki o plačniku se bodo izpisali na računu. Prav tako izbiramo način plačila (6).
Če se želimo prepričati o računu, preden ga ustvarimo, si ga lahko ogledamo z akcijo "Predogled" (7). Za ustvarjanje računa kliknemo "Ustvari račun" (8). V kolikor želimo kreiranje račun prekiniti, izberemo možnost "Zapri" (9).
Po kliku na "Ustvari račun" bo spremenjen status računa v "Potrjen" (1), kar bo vidno v rubriki podrobnosti in na seznamu računov.
Med "Aktivnostmi" (2) si lahko ogledate tudi kopijo (3) računa, ki bo ustrezno označena ali račun stornirate (4). Pri tem se bo na seznamu računov ustvaril račun z negativno vrednostjo z oznako "Potrjen/Storno".
"Delni storno" (5) omogoča, da z obstoječega računa izbrišete le določene storitve.
Račun lahko natisnete ali ga strankam pošljete prek elektronske pošte. Pošiljanje izvedete z akcijo "Pošlji stranki" (6) in stranka bo na svoj elektronski naslov prejela varno povezavo do računa. Za dostop bo morala stranka vpisati geslo, ki bo predhodno poslano na njeno mobilno številko. Ta se mora ujemati z vpisom telefona stranke v eAmbulanti.
Na eni obravnavi lahko kreiramo več računov (za vsako storitev na obravnavi lahko ustvarimo samostojen račun, če bi bilo to potrebno).
Ustvarjanje računa iz zavihka "Zaračunavanje"
V zavihku "Zaračunavanje" boste lahko spremljali vse ustvarjene račune, ki jim bo pripisan datum, avtor, stranka, znesek in in status računa: storno (3), potrjen/storniran (4) ali potrjen (5).
Za lažje iskanje računa lahko v okvirček Iskanje (1) vtipkate ime stranke, uporabnika, ki je račun ustvaril, ali zaporedno številko računa. Določite lahko tudi časovni razpon iskanja (2): danes, zadnjih 7 dni, mesec ali pa razpon določite ročno glede na časovno obdobje, v katerem je bil račun ustvarjen.
Če želite ustvariti nov račun, kliknite na gumb "Ustvari nov račun" (6) in sledite prej zapisanim navodilom za ustvarjanje računa.
Ustvarjanje računa iz zavihka "Stranke"
Tretjo možnost za pregled in ustvarjanje novih računov najdemo v zavihku "Stranke". Tukaj lahko ustvarimo "Nov račun" (1) in pregledamo seznam že ustvarjenih računov te stranke, ki so ustrezno označeni glede na status računa (2). Za posamezen ogled računa kliknemo na ikono "Predogled" (3), kjer lahko račun tudi natisnemo ali prenesemo.
Za urejanje kliknemo gumb "Uredi" (4). Odpre se nam enak pogled, ki je že opisan v navodilih za ustvarjanje računa v obravnavi in zavihku "Zaračunavanje".
Za pošiljanje računa stranki preko varne povezave kliknemo gumb "Pošlji stranki" (5).
Različne aktivnosti glede na status računa
Različni statusi omogočajo različen nabor aktivnosti na računih.
Status računa: Potrjen
Ko je račun potrjen, ne moremo več dodajati storitev ali spreminjati podatkov plačnika. Račun lahko odpremo v predogledu, si ogledamo njegovo kopijo, ga storniramo (glej navodila spodaj) ali pošljemo stranki.
Status računa: Potrjen/Storniran
Ta status dobi račun, ko ga storniramo. Ta pogled nam omogoča spreminjanje računa: dodajanje (1) ali brisanje (2) storitev, določanje popusta (3), spreminjanje plačnika (4) in načina plačila (5).
Ko račun ustrezno popravimo, lahko ustvarimo novega s klikom na "Ustvari račun" (6). Pri tem se prejšnji račun s statusom Potrjen/Storniran ohrani in ustvarjen je nov račun s statusom "Potrjen".
Status računa: Storno
Ko račun storniramo, se v seznamu računov prikaže tudi račun s statusom "Storno", ki ima negativno vrednost "Potrjenega/Storniranega računa". Edina možna akcija pri takšnem računu je predogled.







